۰ نظر
۱۲۷ بازدید

شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای فیلم و عکس یاسوج-دنا به روایت آمارها

دبیرشصت و هفتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان یاسوج- دنا از ارسال 367 فیلم ،589 تک عکس و 72 مجموعه عکس به دبیرخانه این جشنواره خبرداد.
کد خبر : 59918
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 شهریور 1402 - 22:56

شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای فیلم و عکس یاسوج-دنا به روایت آمارها

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا ، امین درخشان با تشریح تعداد آثار ارسالی به هر بخش گفت: ۲۴۵ فیلم داستانی ، ۶۳ مستند، ۲۹ اثر در بخش تجربی، و ۳۰ اثر در بخش پویا نمایی به دبیرخانه شصت و هفتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان یاسوج- دنا ارسال شده است.

درخشان درباره برگزیدگان جشنواره نیز گفت: ۳۵ فیلم داستانی، ۱۰ مستند، ۴ فیلم تجربی و ۶ اثر در بخش پویانمایی در بخش فیلم برگزیده شده‌ا‌‌‌ند.

 وی افزود: در بخش عکس نیز ۵۸۹ اثر به عنوان تک عکس و ۷۲ مجموعه عکس در بخش رقابتی این جشنواره حضور دارند که ۳۱ اثر در بخش تک عکس و ۶ مجموعه به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

درخشان یادآوری کرد: برترین آثار در هر بخش از میان برگزیدگان معرفی خواهند شد.

شصت ‌و‌هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج-دنا از سوم تا ششم هرماه ۱۴۰۲ به میزبانی انجمن سینمای جوانان ایران در دفتر یاسوج برگزار می‌شود.

در این جشنواره هنرمندانی از ۱۰ استان همدان،ایلام، کرمانشاه، فارس، خوزستان، آذربایجان غربی، لرستان، مرکزی، خراسان شمالی و کهگیلویه و بویراحمد حضور دارند.

محمد حمزه‌ای، رضا دانشپژوه، لیلی عاج، مهدی غلامی سوق، مهدی فردقادری، مهدی فرودگاهی و سید غلام‌رضا نعمت‌پور فیلمهای راه‌یافته به بخش‌های رقابتی این جشنواره را داوری می‌کنند.

جواد پورصمد، حسن غفاری و رئوف محسنی شرق نیز عکس‌های متقاضی حضور در شصت‌وهفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج-دنا را انتخاب کرده و آثار راه‌یافته به رقابت این بخش را داوری می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.