دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی خبر داد؛

مسلم مختاری

شناسایی و برخورد با ۵ نفر از منتشرکنندگان فایل های غیرواقعی حساب های مردمی در صندوق تجارت گستر

۵ نفر از افرادی که نسبت به انتشار فایل های غیرواقعی حساب های مردمی در صندوق تجارت گستر اقدام کردند شناسایی شدند و برای آنها پرونده قضایی تشکیل شد.
کد خبر : 48649
تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1401 - 20:27

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی در اطلاعیه ای به منظور آرام نمودن فضای عمومی و رسانه ای شهرستان، با اشاره به اینکه ، محضر مردم شریف شهرستان بهمئی اعلام می گردد که هرگونه خبری در خصوص رسیدگی به پرونده ی صندوق تجارت گستر از طریق دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان به صورت رسمی اطلاع رسانی خواهد شد گفت: فایل انتشار شده در خصوص مشخصات طلبکاران صندوق مزبور مربوط به پرونده ی تشکیل شده نیست و عده ای عامدانه و جهت تشویش اذهان عمومی مردم اقدام به انتشار چنین فایلی که مورد تایید دستگاه قضایی استان نیست نمودند.

عبدالله حبیبی منش با بیان اینکه ، افراد خاطی در زمینه انتشار چنین فایلی ، شناسایی و برای ۵ نفر از آنان پرونده ی قضایی به اتهام نشر اکاذیب تشکیل گردید افزود: حتما با کسانی که در چنینی موقعیتی اذهان مردم رو درگیر مسائل نامربوط به پرونده می نمایند برخورد قانونی خواهد شد و انتطار داریم مردم شریف شهرستان به چنین اخبار کذبی توجه نکنند.

وی گفت: انشالله نتیجه ی تحقیقات صورت گرفته در خصوص پرونده ی مربوطه بموقع و به صورت رسمی کما فی سابق به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.