۰ نظر
۱۳۵ بازدید

مسلم مختاری

ضرب الاجل فوری برای تکمیل بیمارستان ۳۲ تخت خوابی بهمئی تا ۲ ماه آینده

بیمارستان ۳۲ تختخوابی لیکک در شهرستان بهمئی تا ۲ ماه آینده به بهره برداری می رسد.
کد خبر : 10819
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 شهریور 1400 - 8:56

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ؛ در جلسه بررسی مشکلات بیمارستان ۳۲ تختخوابی لیکک مرکز شهرستان بهمئی ، با اشاره به اینکه این بیمارستان در زمینی به مساحت ۲۳ هزار مترمربع با زیربنای چهار هزارمترمربع در دست ساخت است گفت: اعتبار اولیه این طرح بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی بوده است.

هوشنگ حاجی زاده از پیشرفت کاری بیش از ۹۸ درصدی بیمارستان شهر لیکک خبر داد و با بیان اینکه ، مردم این شهرستان به دلیل مسافت زیاد با شهرهای همجوار، افزایش جمعیت، کمبود بیمارستان، هزینه های سنگین درمان، خطرات و تصادفات جاده ای و سختی پذیرش در استان های همجوار با مشکل مواجه هستند افزود : به منظور رفع این مشکل با جدیت پیگیر احداث ، تکمیل و بهره برداری این طرح هستیم هیچ گونه سهل انگاری در زمینه تاخیر و زمان بهره برداری این طرح پذیرفته نیست.

فرماندار بهمئی هم در این جلسه با بیان اینکه ، با برنامه ریزی های صورت گرفته ، تلاش می‌شود بیمارستان ۳۲ تخت خوابی شهرستان بهمئی تا ۶۰ روز آینده به بهره برداری برسد و خدمات مختلف بهداشتی و درمانی به مردم این منطقه ارائه شود گفت : با توجه به اینکه در بهمئی بیمارستان وجود ندارد و بیماران این شهرستان برای مداوا به استان های همجوار به ویژه بهبهان مراجعه می‌کنند،تکمیل و تجهیز این مرکز از مهمترین دغدغه ها و اولویت‌های فرمانداری است.

حکمت الله سنایی با بیان اینکه ساخت و روند اجرایی این بیمارستان از اسفند ۹۳ آغاز شد گفت : هم اکنون این طرح بیش از ۹۸ درصد پیشرفت کاری دارد که امیداست با بهره برداری از آن نیاز بیماران این شهرستان رفع شود.

مدیر شبکه بهداشت بهمئی هم با اشاره به ضرورت خدمت رسانی هرچه بهتر در حوزه سلامت و بهداشت و درمان برای مردم شهرستان بهمئی ، بر بهره برداری هر چه سریعتر این طرح تاکید کرد و گفت: با جدیت پیگیر بهره برداری و راه اندازی این طرح برای مردم این شهرستان هستیم و تاکنون تاخیر پیمانکار طرح باعث تعویق در زمان بهره برداری شده است که تذکرات لازم داده شد.

هاشم طاهری با بیان اینکه ، عملیات اجرایی بیمارستان شهر لیکک با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی آغاز شده بود ادامه داد: برای خدمت به مردم شهرستان به صورت مداوم از روند اجرائی این طرح بازدید بعمل خواهد آمد.

وی همچنین از تامین برخی تجهیزات این بیمارستان خبرداد.

شهرستان بهمئی با جمعیت ۵۰ هزار نفر به مرکزیت شهر لیکک در فاصله ۳۵۰ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

مسلم مختاری
خبرنگار و نماینده صداوسیما

   

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.