۰ نظر
۱۵۹ بازدید

داود طلوعی مطلق

ظرفیت میزبانی مسابقات بین المللی در هتل المپیک باقری/ بکارگیری مدرن ترین تجهیزات روز دنیا*

مدیر مجموعه هتل المپیک باقری گفت: تمام زیرساخت ها در مجموعه برای میزبانی از سطوح مختلف مسابقات و اردوهای بین المللی در این هتل فراهم است.
کد خبر : 35315
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 تیر 1401 - 10:53

به گزارش  پایگاه خبری عصرآشنا  آزادی با بیان‌اینکه این مجموعه شامل قسمت هایی مانند شهربازی، گیم نت، استخر، سونا، جکوزی، کافی شاپ های اختصاصی و عمومی ، سالن های بیلیارد ، بدنسازی، چندمنظوره و بولینگ ، ۱۶ اتاق سوئیت لوکس اختصاصی ، رستوران گردان و تالار ۲۲۰ نفری است، خاطرنشان کرد: مجتمع فرهنگی ورزشی باقری نیز با امکانات مناسب در آستانه بهره برداری است.

وی از اضافه شدن بخش های جدیدی مانند سینما به این مجموعه در آینده نزدیک خبرداد و یادآورشد: تجهیز و فعال سازی این بخش ها هم اکنون در حال انجام است.
مدیر مجموعه هتل المپیک باقری  با تاکید براینکه این بخش ها در حال اضافه شدن هستند و شهربازی هم در حال گسترده شدن است، ادامه داد: در سالن بیلیارد از بهترین بَرندهای جهانی استفاده شده ، استخر ، سونا و جکوزی با تجهیزات مُدرن و لوکس ساخته شده که تاکنون در استان کهگیلویه و بویراحمد چنین تجهیزاتی بکار گرفته نشده است.

 

 آزادی از فعال بودن استخر کودک در این مجموعه نیز خبر داد و اظهار کرد: تعداد کافه های این مجموعه سه مورد است که تلاش کرده ایم با بهترین امکانات در خدمت همشهریان باشد.
وی خاطرنشان کرد: شهربازی با ۱۷ دستگاه و خانه بازی بزرگ که مختص کودکان است، هم اکنون در حال نصب بوده و در سالن های بدنسازی و استخر از بهترین امکانات و تجهیزات به روز استفاده شده و از امکانات مُدرن بهره می برند.
مدیر مجموعه هتل المپیک باقری با تشریح وضعیت ساختمانی این مجتمع ، خاطرنشان کرد: طبقه اول مجتمع دارای سالن بیلیارد است و در طبقه دوم هم سالن های بدنسازی و رزمی قرار دارد.
ازادی گفت: در طبقه سوم هم سالن بولینگ قراردارد که چهار خط تجهیزاتی تامین شده که از بهترین بَرندهای جهانی است.

 

آزادی با تاکید براینکه سالن بولینگ در استان کهگیلویه و بویراحمد اولین سالن استاندارد است، اظهار داشت: بزودی در این سالن شاهد مسابقات و برگزاری دوره های آموزشی در این رشته ورزشی هستیم.
مدیر مجموعه هتل المپیک باقری گفت: ۱۶ سوئیت لوکس برای اقامت مسافران، تیم های ورزشی و یا میهمانان داخلی و خارجی وجود دارد.
آزادی با اشاره به اینکه مجتمع باقری به امکانات جانبی دسترسی های لازم را دارد، تصریح کرد: طبقه پنجم طبقه رستوران ها بوده که یک رستوران آن گردان و رستوران دیگر با تالار ۲۲۰ نفری است که مناظر بسیار زیبایی از آن جا را می توان مشاهده کرد.

 

 

وی خاطرنشان کرد: غذاهای باکیفیت با آشپزهای مُجرب در رستوران ها وجود دارد، بطوری که مورد تایید اتحادیه اروپا است.
مدیر مجموعه هتل المپیک باقری گفت: مجتمع باقری حامی ملی پوشان استانی شنا در مسابقات ملی است و آنان بطور رایگان می توانند از مزایای استخر مجتمع بهره ببرند.
وی از در حال برنامه ریزی بودن مجتمع برای پوشش دادن ورزشکاران رزمی کار استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و یادآورشد: آمادگی لازم برای برگزاری مسابقات استانی و ملی و همچنین برگزاری دوره های آموزشی را در مسابقاتی نظیر شنا و نجات غریق با نظارت هیات این رشته ورزشی و البته سایر رشته های دیگر ورزشی داریم.

وی ابراز داشت: ورودی افراد به این مجموعه ورزشی بطور حتم با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می گیرد و تجهیزاتی نظیر ماسک و تب سنج بطور مستمر از سوی پرسنل ما انجام می گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه مجتمع باقری، بسترهای تعدادی از رشته های ورزشی سالنی را فراهم آورده و این مجتمع توان برگزاری تمامی اردوهای استانی و ملی را دارد، ادامه داد: تمام امکانات مورد نیاز رشته های ورزشی در این مجتمع طراحی و آماده ارائه خدمات است.
 مدیر مجموعه هتل المپیک باقری گفت: در حال رایزنی با کمیته ملی المپیک کشور هستیم تا مجتمع باقری در اختیار هیات ها و فدراسیون های ورزشی قرار گیرد و البته یاسوج دارای آب و هوای بسیار مساعدی برای ارائه خدمات مورد نیاز برای فدراسیون ها نیز است.
آزادی با تاکید بر لزوم حمایت ها، افزود: مشکلات متعددی برای راه اندازی مجتمع ورزشی باقری داشتیم و این مجموعه چون اولین مجموعه بزرگ ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد است با مشکلات متعددی روبرو شد.

 

مدیر مجموعه هتل المپیک باقری با تشریح برخی از مشکلات در زمان تجهیز این مجموعه، تصریح کرد: در برخی از رشته های ورزشی تجهیزاتی را از کشورهای اروپایی خریداری کردیم که در حال حاضر این امکان میسر نیست.
وی ابراز داشت: در بحث راه اندازی برخی تجهیزات تعدادی از کارشناسان مجتمع آموزش ها را فرا گرفتند تا نیازی به حضور پیمانکاران بیرونی نباشد، چرا که کارشناسان ما از زمان ساخت مجتمع تا الان بطور مستقیم حضور داشته و دارند.
آزادی  با تاکید براینکه سرمایه گذاری پروژه مجتمع باقری توسط خود سرمایه گذار «آقای مهندس لهراسب باقری» انجام گرفته و تاکنون ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه این مجتمع شده است، خاطرنشان کرد: تنها حدود سه میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای این مجتمع از سوی بانک ها تخصیص داده شده است.
آزاذی گفت: مجتمع باقری یک مجموعه نو بوده و تنها هدف آن خدمات رسانی برای حوزه ورزش است.

 

مدیر مجموعه هتل المپیک باقری تاکید کرد: دنبال رقابت با هیچ هیات ورزشی نبوده و نیستیم و فقط از مسوولان هیات ها خواهش می کنیم برای رشد و توسعه ورزش در استان کهگیلویه و بویراحمد با مجتمع ارتباطات بیشتری داشته باشند.
آزادی  گفت: مجتمع باقری هم اکنون ۷۰ درصد به بهره برداری رسیده و برخی سالن ها مانند سینما ، رستوران ها و صخره نوردی در حال تجهیز است و سالن هایی که هنوز به بهره برداری نرسیده در آینده نزدیک افتتاح می شود.
وی گفت: از هم اکنون بفکر توسعه مجتمع بوده و تا سه ماه آینده مجموع مجتمع به بهره برداری می رسد.
مدیر مجموعه هتل المپیک باقری افزود: در سالی که باید اشتغال ایجاد کنیم و شعار آن حمایت از تولید است، برخی ادارات و ارگان های دولتی شایسته است نسبت به مجتمع ورزشی باقری توجه بهتری داشته باشند.

 

 

آزادی با بیان اینکه مجتمع باقری متعلق به یک فرد یا خانواده نیست و متعلق به استان و یک کشور است، یادآورشد: هیات های ورزشی بیایند و ببینید که چه امکاناتی نیاز دارند تا ما از آن تجهیزات استفاده کرده و بسترساز توسعه های ورزشی باشیم.
وی گفت: از هیات های ورزشی انتظار داریم که ساز و کار حضور ورزشکاران، برگزاری دوره های آموزشی، مسابقات استانی و ملی را در مجتمع باقری فراهم کنند.

 

 

مدیر مجموعه هتل المپیک باقری افزود: ما از هیات های ورزشی هیچ توقع مالی نداریم، اما از آنها می خواهیم که دوره های آموزشی و مسابقات ملی را در مجتمع باقری برگزار کرده تا فرزندان با استعداد استان کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف ورزشی در رده های ملی و جهانی حضور پیدا کنند.
 آزادی گفت: مجتمع باقری آمادگی برگزاری دوره های آموزشی برای تمامی هیات های ورزشی جنوب کشور را دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.