داود طلوعی مطلق

عملیات اجرایی اداره پزشکی قانونی شهرستان بهمئی آغاز شد

هفته دولت مراسم کلنگ زنی احداث ساختمان پزشکی قانونی شهرستان بهمئی با حضور جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.
کد خبر : 10815
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 شهریور 1400 - 11:53

عملیات اجرایی اداره پزشکی قانونی شهرستان بهمئی آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا به نقل از ایسنا در هفته دولت مراسم کلنگ زنی احداث ساختمان پزشکی قانونی شهرستان بهمئی با حضور جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

مراسم کلنگ زنی ساختمان پزشکی قانونی شهرستان بهمئی در زمینی به مساحت هزار متر مربع و با اعتباری معادل ۱۰ هزار میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰ با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل پزشکی قانونی استان، فرماندار شهرستان بهمئی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: این مرکز با هدف تسهیل، در خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان بهمئی طراحی و کلنگ زنی شده است.

امینی افزود: احداث ساختمان معاینات و تشریح پزشکی قانونی در شهرستان بهمئی از مصوبات سفر رئیس محترم قوه قضائیه به استان کهگیلویه و بویراحمد است که بودجه آن با مساعدت استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و فرمانداری از محل اعتبارات استانی تأمین خواهد شد.

وی همچنین بیان کرد: در صورت تخصیص اعتبارات مصوب، این اداره تا ۲ سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ساختمان پزشکی قانونی بهمئی در زمینی به مساحت هزار متر مربع و زیربنای ۳۰۰ متری احداث می شود، افزود: احداث و بهره برداری از این ساختمان در راستای سیاست قوه قضائیه به منظور تسهیل ارائه خدمات به مردم بوده و کمک بزرگی در حل مشکلات ساکنین این منطقه و حذف تردد مراجعین به ادارات پزشکی قانونی شهرهای مجاور خواهد بود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد، امینی در پایان از مساعدت و همکاری های رئیس کل دادگستری استان، رئیس محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی و فرماندار شهرستان بهمئی تشکر و قدر دانی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.