بمناسبت سالروز تأسیس نهاد مقدس شورای نگهبان صورت گرفت :

غبار روبی گلزارشهدا گمنام و دیدار هیات نظارت شهرستان و جمعی از اعضای شبکه ناظر با امام جمعه موقت شهرستان بهمئی

شورای نگهبان در نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از مهم‏ترین نهادهای حکومتی به شمار می آید
کد خبر : 9739
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 تیر 1400 - 0:06

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،بمناسبت سالروز تأسیس نهاد مقدس شورای نگهبان ، سرپرست دفتر نظارت شهرستان و جمعی از اعضای شبکه ناظر گلزارمطهرشهدای گمنام راغبار روبی و سپس با امام جمعه موقت شهرستان دیدار و گفتگو کردند .
در این دیدار سرپرست دفتر نظارت شهرستان در خصوص اهمیت شورای نگهبان در کشور گفت : شورای نگهبان در نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از مهم‏ترین نهادهای حکومتی به شمار می آید و این نهاد که در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دارای جایگاه ویژه‌ای است ، شباهت زیادی با بعضی از نهادهای حافظ قانون اساسی در برخی از کشورها دارد.
ولی طلوعی مطلق افزود : دفتر نظارت شهرستان بهمئی ، بنا به وظایف ذاتی خود ، در انتخابات اخیر تلاش کرد همگام با سایر دست اندرکاران برگزاری انتخابات ، در بحث نظارت تلاش خود را بکار گیرد .
وی ضمن تقدیر از زحمات امام جمعه شهرستان و روحانیون در روشنگری مردم ، یادآور شد : عدم از استفاده از بستگان درجه یک کاندیداهای شورای شهر ، استفاده از ناظرین متعهد و توانمند و همچنین آموزش شبکه ناظر هم در فضای مجازی و هم بصورت حضوری از جمله فعالیتهای دفتر نظارت برای برگزاری انتخاباتی سالم بود .
در این دیدار امام جمعه موقت شهرستان ، ضمن تقدیر از زحمات هیات نظارت شهرستان ، این انتخابات را یکی از بهترین انتخابات های اخیر خواندند .
حجت الاسلام ویسی گفت : از ماهها قبل ، با همّت امام جمعه محترم شهرستان حجه الاسلام افروغی ، جلسات متعددی با معتمدین ، ریش سفیدان و افراد ذی نفوذ برای برگزاری انتخاباتی سالم و بدون حاشیه ، برگزار و بحمدالله ، تأثیر بسیار خوبی نیز در این انتخابات داشت .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.