مسلم مختاری

فتح قله های نوجوانی

هیئت میثاق با شهدا در طرح تابستانه خود یعنی طرح شهید حسین فهمیده با رسالت برگزاری طرح های فرهنگی، تربیتی و تفریحی در ایام تابستان، اقدام به برگزاری اردوی شبانه نموده است.
کد خبر : 58880
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1402 - 10:56

فتح قله های نوجوانی

هیئت میثاق با شهدا در طرح تابستانه خود یعنی طرح شهید حسین فهمیده با رسالت برگزاری طرح های فرهنگی، تربیتی و تفریحی در ایام تابستان، اقدام به برگزاری اردوی شبانه نموده است.

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ؛ این اردو با حضور بیش از پنجاه دانش آموز و مربیان طرح تابستانه در خوابگاه کمیته امداد خمینی به مدت یک شبانه روز برگزار شده است.

این اردو با هدف زندگی جمعی، مسئولیت پذیری، مشارکت نوجوانان در برگزاری برنامه‌ها و دیگر عناوین ، طرح ریزی و اجرا شده است.

از نکات قابل توجه این اردو برگزاری نشست های هیئت دانش آموزی بوده که خود نوجوانان اقدام به برگزاری این هیئت نمودند. مجری این هیئت در کنار قاری و مداح ، از میان خود دانش آموزان بوده‌اند تا تمرینی باشد برای مسئولیت پذیری و برعهده گرفتن  مسئولیت های بزرگتر در آینده.

دانش آموزان برای تدارک شام به گروه های مختلف تقسیم شده بودند.

زندگی جمعی ، که از جمله اهداف این اردوی شبانه بوده است با تقسیم کار میان دانش آموزان برای تهیه وسایل شام توسط خود آنها به خوبی شکل گرفته بود.

آنها در کنار یکدیگر و با کمک مربیان طرح نسبت به تدارک شام اقدام نمودند و در این برنامه یاد گرفتند که چگونه تقسیم کار کنند و در کنار یکدیگر زندگی کنند.

خوابگاه کمیته امداد امام خمینی با توجه به محیط مناسب، فضای مناسبی را برای شادی و نشاط فراهم کرده بود به گونه ای که دانش آموزان به تیم های مختلف تقسیم شدند و مسابقه فوتبال برگزار نمودند.

در این طرح علاوه بر هیئت دانش آموزی، مراسمات معنوی مناسبتی از جمله نماز جماعت مغرب و عشا و نماز صبح به صورت جماعت همراه با برگزاری دعا عهد نیز انجام گرفته است.

در بخش‌های بعدی اردو، مسابقه طناب کشی میان سنین مختلف برگزار شد و بعد از رقابت میان گروه ها دو تیم از آن ها در سنین متفاوت پیروز شدند که جوایز نفیسی به تیم برنده اهدا شد.

در پایان این اردوی شبانه نیز عکس دسته جمعی گرفته شد تا پایانی باشد بر این اردوی تربیتی_ تفریحی.

 مجموعه هیئت فرهنگی مذهبی میثاق با شهدا  از همکاری مدیر جهادی کمیته امداد امام خمینی (ره) که همیشه در برنامه های فرهنگی  همکاری لازم را داشتند کمال تقدیر و تشکر را بعمل آورد.

مسلم مختاری خبرنگار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.