۰ نظر
۸۶ بازدید

داود طلوعی مطلق

فتنه‌انگیزان ۸۸ نگران جمهوریت نظام نباشند/این بار هم دشمن را پشیمان خواهیم کرد

امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه برخی در انتخابات 88 دشمن را امیدوار کردند اما امروز از میزان مشارکت ابراز نگرانی می‌کنند، گفت: به لطف خدای رحمان و با همت مردم بار دیگر دشمن پشیمان خواهد شد
کد خبر : 8136
تاریخ انتشار : جمعه 7 خرداد 1400 - 15:51

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا به نقل از خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص انتخابات را راهبردی و به عنوان چراغ روشن در شب ظلماتی دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب ارزیابی کلی از فضای یک ساله مجلس را نشان‌دهنده تلاش، همت بلند و کارآمدی توصیف کردند.

امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه در جای دیگری این مجلس را انقلابی خواندند، تصریح کرد: این بسیار ارزشمند است نمایندگان مجلس قدردان این محبت‌های رهبری باشند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با انتقاد از تصویرسازی منفی از مجلس یازدهم در اوایل تشکیل گفت: برخی از روزهای اول بنا را بر تخریب گذاشتند با این حال با تدبیر خوب نمایندگان کارهای ارزشمندی انجام گرفت.

وی از اصلاح بودجه به یکی از اقدامات خوب مجلس نام برد و گفت: در بحث معیشت مردم نیز کارهایی صورت گرفته است.

خطیب نماز جمعه دهدشت با اشاره به در پیش بودن رویداد مهم انتخابات ۲۸ خرداد گفت: دشمن از همه امکانات بهره می‌گیرد که انتخابات مایه سرشکستگی ملت ایران شود اما رهبر انقلاب به صراحت فرمودند که به لطف خدا و همت مردم مایه افتخار خواهد بود.

وی اضافه کرد: این ملت در سختی‌های فراوان پای کار آمدند به لطف خدای متعال بار دیگر لبیک خواهیم گفت و دشمن را پشیمان خواهیم کرد.

وحدانی‌فر با قدردانی از کسانی که احساس وظیفه کردند و نامزد انتخابات ریاست جمهوری شدند، ادامه داد: حقیقتا از کسانی که رد صلاحیت خود را پذیرفتند و مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کردند تشکر ویژه دارم.

وی واکنش‌ها به تصمیم شورای نگهبان در رسیدگی به صلاحیت نامزدها را مورد اشاره قرار داد و گفت: عده‌ای از روی دلسوزی و عده‌ای به خاطر رد شدن نامزد خود واکنش‌هایی داشتند برخی با اصل شورای نگهبان مخالف‌اند.

امام جمعه دهدشت گفت: کسانی که نگران جمهوریت نظام هستند بدانند باید وقتی ابراز نگرانی می‌کردند که به جای بررسی اشتغال جوانان فضای مجازی را دغدغه قرار دادند و به جای ازدواج خانم‌ها حضور در ورزشگاه را فریاد می‌زدند.

وی اضافه کرد: اگر نگران جمهوریت نظام بودید در انتخابات ۸۸ با مشارکت بیش از ۸۰درصدی زیر انتخابات نمی‌زدید اما هر وقت انتخابات به نفع شما بود گل و بلبل می‌شود.

وحدانی‌فر با بیان اینکه جامعه به برنامه رأی می‌دهد، افزود: برخی به جای ابراز تاسف و ابراز نگرانی حوادث تاریخی را یادآوری کنند چرا در فتنه انگیزی سال ۸۸ که دشمن را امیدوار کردید آن موقع نگران جمهوریت نبودید نگران مشارکت پایین مردم نبودید برای حل مشکلات اقتصادی باید کاری می‌کردید.

خطیب نماز جمعه دهدشت گفت: برخی با قریب به هشت سال مسؤولیت می‌گویند باید این کار انجام شود! بایدها تمام شد.امروز کمک به مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح یعنی فردی توانمند، متقی، مدیر، مدبر و معتقد به توان داخلی و جوانان مهم است.

وی در بخش دیگری از سخنانش انتخابات شورای شهر را مهم خواند و با بیان اینکه وضع نا به سامان اردوکشی برای جمع‌آوری رأی سم مهلک است، افزود: رأی قومی نمی‌تواند به مدیریت شهر کمک کند و خروجی آن وضعیتی می‌شود که رنگ و بوی شهری ندارد.خواهش می‌کنم تمنا می‌کنم این انتخاب‌های قومی که شرعا محل اشکال است را کنار بگذارید.

حجت‌السالام وحدانی‌فر همچنین پیروزی محور مقاومت در مقابل رژیم صهیونیست را تبریک گفت و افزود: رژیم غاصب فهمید به رغم همه امکانات موجود اما در برابر وحدت و یکپارچگی جبهه مقاومت ناتوان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.