فرزندبهمئی طی حکمی جانشین عملیات حوزه مقاومت بسیج فجر شیراز شد

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،طی حکمی از طرف فرمانده حوزه مقاومت بسیج فجر سپاه ناحیه حضرت احمد بن موسی (ع)شیراز بدینوسیله به اطلاع می رساند برادر بسیجی خداخواست بژکول از بسیجیان ولایتمدار ، انقلابی، متعهد و با سابقه در امورات عملیاتی به عنوان جانشین عملیات حوزه مقاومت بسیج فجر انتصاب گردید امید است در ظل

کد خبر : 66707
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 دی 1402 - 20:07

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،طی حکمی از طرف فرمانده حوزه مقاومت بسیج فجر سپاه ناحیه حضرت احمد بن موسی (ع)شیراز بدینوسیله به اطلاع می رساند برادر بسیجی خداخواست بژکول از بسیجیان ولایتمدار ، انقلابی، متعهد و با سابقه در امورات عملیاتی به عنوان جانشین عملیات حوزه مقاومت بسیج فجر انتصاب گردید امید است در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه و بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی انشاءالله در انجام ماموریت های محوله در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران موفق پیروز و سربلند باشید.
لذا کلیه فرماندهان محترم پایگاه ها و مسئولین محترم عملیات پایگاه های تابعه و همچنین شیفت های شب عملیات حوزه و دیگر بسیجیان عزیز در انجام ماموریت های محوله کمال همکاری را با نامبرده داشته باشند.
والسلام علیکم و رحمه الله برکاته
“محمد اسکندری ۱۴۰۲/۱۰/۷”

 

خداخواست بژکول مردی که چندین سال با دوری از وطن خود حدود۳۰سال در شهرستان شیراز زندگی می کند و روز به روز باعث افتخار ایل بهمئی میشود.

ایشان درطول خدمتش در کارخانه بسیجی‌ و انقلابی بود و سراکیپ گشتهای رضویون درشیراز وشاهچراغ بود وشبانه روز بابسیجیان ازهمه مناطق سرکشی وحراست میکرد..

بژکول طی حکمی از سوی ناحیه احمد ابن موسی (ع)حوزه فجر شیراز به عنوان جانشین عملیات حوزه فجر شیراز انتصاب گردید

بژکول در سال ۹۷و ۹۸ در کارخانه روغن نباتی نرگس شیراز با به خطر انداختن جان خود جان همکاران خود را از مرگ حتمی نجات داده بود وپس از این شایستگی  به عنوان پیمانکار تولید روغن نباتی انتخاب شد و با راه انداختن کارخانه در طول ماه ۳۵۰۰ تن روغن تولید می کرد و این مرد بزرگ باعث سربلندی ایل بهمئی درشیرازمیشود و از اسم بهمئی در کارخانه به عنوان نماد جرات و غیرت یاد میشد.

بژکول فردی  مردمی و دلسوز می باشد و ایشان هم برای امنیت مردم و آسایش مردم تلاش می کند وشبانه روز از خیابانها وکوچه های شیراز  برای امنیت حراست میکند.

 

پایگاه خبری عصرآشنا برای آقای خداخواست بژکول آرزوی توفیق و سربلندی دارد ..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.