مسلم مختاری

فرماندار شهرستان بهمئی و نماینده مردم در مجلس به منظور بررسی مشکلات و مسائل شهرستان با وزیر اقتصاد و امور دارائی و مدیر عامل بانک ملی کشور جلسه ای را برگزار کردند.

دیدار فرماندار بهمئی و نماینده مردم در مجلس با وزیر اقتصاد و امور دارائی و مدیر عامل بانک ملی کشور ، پیرامون مسائل و مشکلات شهرستان بهمئی
کد خبر : 45936
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 بهمن 1401 - 21:54

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ فرماندار شهرستان بهمئی در گفتگو و دیدار با وزیر اقتصاد و امور دارائی و مدیر عامل بانک ملی کشور گفت: با توجه به اینکه عمده مردم شهرستان فقیر و دارای مشکلات مالی و اقتصادی متعدد هستند اهالی این دیار نیازمند دریافت تسهیلات متعدد هستند تا علاوه بر ایجاد کسب و کار بتوانند گوشه ای از مشکلات متعدد خود را برطرف کنند.

علی محمدی افزود: با توجه به مشکلات پیش آمده، برای پرداخت اقساط مردم در این شهرستان مهلت و تاخیر در پرداخت وام لحاظ شود تا مردم دچار مشکل نشوند.

وی همچنین خواست علاوه بر تامین تسهیلات مختلف، برای راه اندازی و ایجاد شعبه بانک هایی که در شهرستان وجود ندارند اقدام کنند.

فرماندار شهرستان بهمئی با بیان اینکه شهرستان بهمئی شهید پرور و مذهبی است، ادامه داد: ایل بهمئی بیش از ۷۰۰ شهید به نظام و انقلاب تقدیم کرده است از این رو باید با روحیه مضاعف انقلابی و جهادی به این مردم خدمت کنیم.

علی محمدی گفت : تمام شهرستان‌ دارای ویژگی‌های خاصی است، ولی باید بسیاری از زیرساخت‌ها ارتقا یابند تا بتوان بهره برداری لازم را از فرصت‌ها داشت.

وی گفت: باید سعی شود اقتصاد بهمئی با توجه وزارت اقتصاد و همکاری بانک ملی کشور، ارتقا یابد و در ابعاد مختلف تولید، صنعت، صادرات و به ویژه کشاورزی که از تکالیف محوله از سوی رییس جمهوری است، تحول ایجاد شود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه ، با اشاره به اینکه، بهمئی شهرستانی است که دارای ظرفیت‌های کشاورزی، صنعتی، فرهنگی و ورزشی است، اما متاسفانه وجود این ظرفیت‌ها هیچگاه نتوانسته در خدمت توسعه این شهرستان قرار گیرد گفت : از سال های گذشته، بیکاری، کمبود درآمد، مشکلات زیرساختی و عدم توسعه یافتگی بهمئی از مؤلفه‌هایی است که دامن گیر این دیار شده و این موضوع نیازمند مساعدت و توجه جدی است.

حجت الاسلام موحد با بیان اینکه، شهرستان بهمئی از دورافتاده ترین مناطق کشور هست که از محرومیت های مختلفی برخوردار است و نیازمند سرمایه گذاری است افزود: وزارت اقتصاد و امور دارایی و بانک ملی نقش عمده ای در برون رفت این شهرستان از محرومیت دارند که انتظار می رود مورد توجه جدی و فوری قرار گیرند.

وی در زمینه مشکلات اخیر پیش آمده در شهرستان به رفع مشکل مردم اشاره کرد و خواستار مساعدت و همکاری وزارت اقتصاد و بانک ملی کشور در این زمینه شد.

حجت الاسلام موحد همچنین بر موضوع سیمان سپو شهرستان کهگیلویه و سرمایه گذاری پترو امید در شهرک صنعتی بردیان شهرستان چرام تاکید کرد و گفت:با توجه به مشکل بیکاری در کشور خصوصآ حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ رفع موانع و تعیین تکلیف این دو پروژه با همکاری این وزارت خانه ضروری و لازم است.

وزیر اقتصاد و امور دارائی و ریاست بانک ملی کشور هم در این نشست قول ها و وعده هایی داده اند که به زودی مردم شهرستان نتیجه این مسائل را خواهند چشید.

سید احسان خاندوزی با اشاره به اینکه برای پیگیری خواسته ها و مشکلات بیان شده اقدامات لازم صورت می گیرد گفت: توجه جدی به وضعیت اقتصادی مردم از وظایف اصلی این نهاد است که به صورت جدی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.