عشق به امام حسین(ع) پس از صدها سال در قلب انسان های زیادی می تپد از جمله کسانی که به عنوان پاسداران انقلاب و اسلام همه هستی و وجودشان را برای راه امام شهیدشان تقدیم می کنند.

داود طلوعی مطلق

فرمانده سپاه شهرستان بهمئی با صدور پیامی اعیاد فرخنده شعبانیه را تبریک گفت و همچنین روز پاسدار و جانباز را گرامی داشت.

پاسداران در حساس‌ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی همچون دژی مستحکم؛ مردانه و شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت گام برداشته و با روحیه شهادت طلبی، ایثار،جانبازی و از خود گذشتگی، فداکاری و دفاع از ارزش‌های والای مکتبی را به فرهنگ عزت مداری و افتخار مبدل ساختند
کد خبر : 6044
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1399 - 20:39

گزارش سایت خبری عصر آشنا ؛ فرمانده سپاه شهرستان بهمئی با صدور پیامی اعیاد فرخنده شعبانیه را تبریک گفت و همچنین روز پاسدار و جانباز را گرامی داشت.

بسم الله الرحمن الرحیم

متن پیام بدین شرح است:

ماه شعبان، ماه اعیاد آسمانی است که با میلاد باسعادت حضرت امام حسین(ع) و ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(س) آغاز می شود و شوری وصف ناشدنی در تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان ایجاد می نماید.

عشق به امام حسین(ع) پس از صدها سال در قلب انسان های زیادی می تپد از جمله کسانی که به عنوان پاسداران انقلاب و اسلام همه هستی و وجودشان را برای راه امام شهیدشان تقدیم می کنند.

پاسداران در حساس‌ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی همچون دژی مستحکم؛ مردانه و شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت گام برداشته و با روحیه شهادت طلبی، ایثار،جانبازی و از خود گذشتگی، فداکاری و دفاع از ارزش‌های والای مکتبی را به فرهنگ عزت مداری و افتخار مبدل ساختند.

اینجانب برخود لازم میدانم فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت آموزگار حریت و آزادگی، حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار و فرخنده ولادت علمدار بزرگ عرصه ایثار و حماسه دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را به تمامی پاسداران و جانبازان پرافتخار میهن اسلامی به ویژه پاسداران غیور و جانبازان سرافراز شهرستان بهمئیتبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان توفیق حیات سرافرازانه توأم با عزت و سربلندی در پرتو نعمت نظام والای اسلامی برای همه این عزیزان را مسئلت دارم.

سرگردپاسدار علی محمدی

فرمانده سپاه شهرستان بهمئی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.