مسلم مختاری

فریاد حمایت و اعلام همبستگی مردم بهمئی از ملت ستم دیده فلسطین + تصاویر

مردم بهمئی با حضور کم نظیر خود در روز جهانی قدس باردیگربه خیابانها امدند تا یکصدا فریاد حمایت از مردم ستمدیده فلسطین و ازادی قدس شریف را سر دهند.
کد خبر : 50348
تاریخ انتشار : جمعه 25 فروردین 1402 - 15:53

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ؛ همزمان با روز جهانی قدس،مردم دیار بهمئی با حضور کم نظیر خود در راهپیمایی روز جهانی قدس باردیگر به خیابانها آمدند تا به جهانیان ثابت کنند که از آرمان مردم فلسطین که همان آزادی قدس شریف است دست برنخواهند برداشت

راهپیمایان از پیر و جوان، زن و مرد و کودک و نوجوان از قشرهای مختلف کارمند و فرهنگی، دانشجو و دانش آموز، کارگر و کشاورز و کسبه، دست در دست و همصدا با هم ، با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا انزجار خود را از اعمال وحشیانه عمال صهیونیسم در به خاک و خون کشیدن مردم ستم دیده در سرزمین های اشغالی فلسطین اعلام کردند.

راهپیمایان بهمئی در حالی که از میدان قدس به سمت میعادگاه نماز جمعه در حرکت بودند و مردم فوج فوج همچون رود خروشان به دریای جمعیت افزوده می شدند؛ با مشت های گره کرده و با حمل پلاکاردهای مختلف اعلام کردند همچنان پای آرمانهای ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین خواهند ایستاد.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی ، همزمان با سراسر کشور با شعار محوری فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی ، برگزار شد.

مردم مومن و روزه دار بهمئی با دست داشتن نوشته‌هایی با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، القدس لنا و مرگ بر منافق حمایت خود را از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین اعلام کردند.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

   

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.