۰ نظر
۱۵۱ بازدید

فعالیت های فرهنگی و قرآنی اداره‌کل فرهنگ و ارشاداسلامی در ماه مبارک رمضان/ محافل قرآنی همایش تبیینی زیست عفیفانه در فرهنگ ایرانی-اسلامی با محوریت فرهنگ عشایری درشهرستان لنده

محفل انس با قرآن به همت اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده با حضور قاریان بین المللی برگزار شد.
کد خبر : 49878
تاریخ انتشار : جمعه 18 فروردین 1402 - 12:38

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده،اسماعیل زارعی گفت:محفل انس با قرآن باحضور قاریان شهرستانی و بین المللی ذر شهرستان لنده باحضور پرشور مردم برگزار شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان لنده با اعلام این خبر اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان ،میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام گروه سفیران کریمه اهل بیت سلام الله علیها از قم باحضور قاریان نوجوان به اجرای قرائت قرآن ،تواشی،تر تیل،سرود ترکیبی و برنامه های متنوع دیگر پرداختند.
زارعی در ابتدای این برنامه نورانی قرآن را چراغ نجات بخش بشریت دانست که تمسک به این کتاب نورانی ،انسان را به سوی کمال حقیقی رهنمون خواهد شد.
وی حضور گسترده عموم مردم شهرستان دراین برنامه را نشان دینداری و ارزش گذاری به آیات روحبخش قرآنی دانست.

زارعی بیان داشت:مفهوم زیست عفیفانه راهبردی است و پهنه وسیعی را در بر می گیرد، مثل لباس و کارگروه های تخصصی دیگر، حتی اقدامات نمادین مثل یازدهمین جشنواره مد و لباس که روز گذشته نیز اختتامیه اش برگزار شد.
وی تصریح کرد:باید تلاش کنیم در مواجهه با جامعه زنان با ادبیات تکریم وارد شویم چرا که با چالش هایی که دنیای غرب در این زمینه ایجاد کرده، فضای رسانه ای را تا حدودی در دست گرفته و سناریوهای هجمه آور عفاف و حجاب را در جامعه ایران ایجاد کرده است بنابراین تمرکز ما روی این داشته هایی باید باشد که هجمه های دشمن آنها را نشانه رفته است.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.