داود طلوعی مطلق

لحظه‌های ناب عاشقی در شب قدر ، شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان شهرستان بهمئی

مهمانان ضیافت الهی امشب در سومین شب قدر ، جسم و جان را در زلال معنویت این ماه شستشو دادند و احیا گرفتند
کد خبر : 6935
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400 - 3:35

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،امام جمعه شهر دهدشت ، در جمعِ شب زنده داران شبهای قدر در بهمئی ، با اشاره به اینکه ، شب قدر آن شبی است که در طول سال، شبی به خوبی و فضلیت آن یافت نمی‌شود گفت : عمل در این شب از عمل در طول هزار ماه بهتر است و تقدیر امور سال در این شب صورت می‌گیرد و شبی است که دعا‌ها در آن اجابت می‌شود و در این شب تمام کار‌ها بر پایه حکمت الهی مقدّر می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین علی وحدانی فر با بیان اینکه ، مومنان در این شب‌ها با الگوگیری از معصومان(ع)، به شب زنده داری، خواندن قرآن، دعا و دیگر آیین‌ها و اعمال این شب می‌پردازند افزود : در این شبها مومنان کلام وحی را بر سر می گذارند و گوهر ارزشمند کائنات، یعنی اهل بیت علیهم السلام را بر زبان می آوردند و این دو را واسطه آمرزش گناهان و برآورده شدن حاجات قرار می دهند.

وی با تقدیر از حضور گسترده ، پرشور مردم شهرستان بهمئی در مراسمات شب های قدر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی تقدیر و تشکر کرد و گفت : امشب ، قرآن و اهل بیت علیهم السلام، واسطه ارتباط خالق و مخلوق می شوند.

مردم دیار بهمئی ، امشب تا سپیده دم به شب زنده داری مشغول بودند و از خدا خواستند تا مقدرات یک ساله آنان به خوبی رقم بخورد و برای طلب غفران و رحمت الهی دست به دعا می شدند واین شب را احیا کردند.

مسلم مختاری
خبرنگار و نماینده صداوسیما

عکس:داودطلوعی مطلق

     

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.