۰ نظر
۱۵۳ بازدید

مادران شهدای امنیت در یاسوج تجلیل شدند

به مناسبت روز ولادت حضرت زهرا(س) از مادران شهیدان والامقام امنیت در یاسوج تجلیل به عمل آمد.
کد خبر : 67272
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 دی 1402 - 23:51

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا به نقل از  روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل حوزه استاندار، مشاور امور ایثارگران استاندار، دستیار استاندار در امر مردمی سازی، مدیرکل بنیاد شهید و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید یکشنبه شب به طور جداگانه از خانواده «شهیدان مهدی امینی مهر و سیروس درخشان فر» از شهدای امنیت دیدار کردند.
مشاور و مدیرکل حوزه استاندار در این دیدار تصریح کرد ما برای عرض ارادت و ابلاغ سلام مجموعه دولت، سخنگوی دولت، استاندار ولایی استان و گرامیداشت یاد و خاطره رشادت های این شهیدان والا مقام افتخار حضور خدمت شما پدر و مادر معزز شهدا را داریم.
حسینی با اشاره به رشادت‌های شهید امینی‌مهر گفت: این شهید والامقام تابستان امسال در مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نائل شد.
مشاور و مدیرکل حوزه استاندار خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم از این دو خانواده شهید تقدیر و تشکر کردند.
حسینی اظهار داشت: این شهیدان والا مقام برای امنیت و آسایش مردم و امنیت کشور خود، به دست دشمنان مردم و دشمنان بشریت به شهادت رسیدند.
وی بر رفع مشکلات و تحقق مطالبات به حق خانواده شهدا تاکید کرد و گفت: تاکید دولت سیزدهم و استاندار کهگیلویه وبویراحمد رفع مشکلات خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران معزز است.

مدیرکل حوزه استاندار در دیدار خانواده شهید درخشان فر با بیان اینکه امنیت و آرامش کنونی ایران اسلامی مرهون خون شهدای والا مقام است، گفت: این شهید عزیز از نخبگان دانشگاهی بود که به آرزویش که شهادت بود نائل شد.
وی بیان کرد: استاندار قلبا ارادتمند خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان است و همواره تلاش دارد که خواسته های این قشر عزیز محقق شود. خانواده این شهیدان هم از نگاه ویژه دولت سیزدهم، مسئولان استان به خصوص استاندار قدردانی کردند و آرزو کردند بتوانند همواره برای انقلاب و اسلام مثمرثمر باشند.
آنها برای دولت سیزدهم و استاندار کهگیلویه وبویراحمد در راه خدمت به مردم آرزوی توفیق کردند.
« شهیدان مهدی امینی مهر و سیروس درخشان فر» از نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد، ۲۹ تیرماه سال جاری در درگیری با اشرار و قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
دستیار استاندار در امر مردمی سازی هم در این دیدارهای جداگانه با خانواده شهیدان گرانقدر مدافع امنیت گفت وگو کرد.
حجت‌الاسلام امیر مردانی اظهار داشت: شهادت این عزیزان خود یک مکتب است و الگو برای دانش آموزان، دانشگاهیان و جامعه است.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری شهیدان را قهرمانان برتر تاریخ کشور خوانده اند عنوان کرد: تبیین مقام شهید و جایگاه خانواده شهدا در جهت الگوسازی برای نسل جوان بسیار ضروری است.
وی خانواده شهدا را مظهر استقامت، صبر و بردباری عنوان کرد و بر تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهیدان و خانواده های آنان تاکید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.