۰ نظر
۱۰۹ بازدید

داوود طلوعی مطلق

محفل انس با قرآن پایگاه بسیج کارمندان کمیته امداد امام خمینی ره شهر لیکک برگزار شد.

قرآن،«شفاء» است:«و ننزل من القرآن ما هو شفاء و رحمة للمؤمنین». قرآن درمان بیماری‌های قلب و نفس است.و طبق فرمایش نبی اکرم(ص):«القرآن هو الدواء».
کد خبر : 50677
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردین 1402 - 23:01

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا محفل انس با قرآن کارکنان کمیته امداد امام خمینی ره شهر لیکک برگزار شد.


رسول جهاندیده مدیر کمیته امداد امام خمینی ره شهر لیکک در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری حوزه مقاومت بسیج کارمندان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی گفت:
کلاس قرآن،کلاسی است پر از پاکی و خلوص که در آن تواضع، خشوع. صفا، آرامش، خودسازی، معرفت، کمال و عشق و عاشقی تدریس می‌شود.در این کلاس، قلب‌ها به خدا نزدیک است.اشک‌ها زلال است،آن هنگام که ایات بشارت را می‌خوانی، برق امید، سراسر وجودت را فرا می‌گیرد و آن زمان که به ایات عذاب می‌رسی،برق خوف تو را بیدار و هشدار می‌نماید،به که چه شیرین است،قطره ای از دریای بیکران قرآن نوشیدن و چه زیبنده‌اند،تالیان و حاملان و عاملان به این مصحف حق تعالی!
چه زیباست،لحظه‌ی تلاوت ایات دوست!،دل از همه بریدن و فقط دل به او دادن و جلوه‌ی حضور یار را دیدن.
در ادامه سروان پاسدار جهانگیر آشنا مسئول بسیج ادارات و کارمندان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی ضمن تشکر از همکاری مدیر و پرسنل کمیته امداد امام خمینی ره با اشاره به اهمیت تلاوت قرآن در ماه رمضان گفت:
قرآن،«شفاء» است:«و ننزل من القرآن ما هو شفاء و رحمه للمؤمنین».
قرآن درمان بیماری‌های قلب و نفس است.و طبق فرمایش نبی اکرم(ص):«القرآن هو الدواء».
قرآن در ظلمانی‌ترین زندگی بشر، در عصر جاهلیت،همچون انفجاری،آسمان سکوت را شکافت و یکباره،دریایی از رحمت و برکت و نور،بر کویر زندگی جاری نمود و فریادی،از عالم قدس،طنین انداز شد که هان ای انسان،ای گمگشته خسران زده،لحظه‌ای درنگ و تدبر نما که سند نجات و رهایی از عالم ملکوت به سویت فرستاده شد!«الرکتاب انزلناه الیک لتخرج الناس من الظلمات الی النور بإذن ربهم الی صراط العزیز الحمید».

جا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.