۰ نظر
۱۸۴ بازدید

مسلم مختاری

محفل انس با قرآن کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی برگزار شد.

عامل اساسی مشکلات موجود زندگی های امروزه، غفلت از یاد خداوند است.
کد خبر : 50647
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردین 1402 - 15:34

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا :سروان پاسدار جهانگیر آشنا مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان بهمئی گفت:محفل انس با قرآن کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی با همکاری کانون بسیج فرهنگیان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی برگزار شد. جهانگیر آشنا ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت اداره آموزش و پرورش و معاونت پرورشی بابت همکاری در اجرای برنامه های فرهنگی  گفت:عامل اساسی مشکلات موجود زندگی های امروزه، غفلت از یاد خداوند است.

مسعود فرحبخش مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری کانون بسیج فرهنگیان و معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی گفت: دغدغه ی همه ی ما به عنوان استاد این است که بتوانیم معلمانی برای نظام تعلیم و تربیت پرورش دهیم که مجهز به آموخته ها و شایستگی های حرفه ای مبتنی بر آموزه های قرآنی باشد.

فرحبخش در ادامه گفت: قرآن کریم برای اهمیت تعلیم و تربیت، جهان طبیعت را به عنوان دانشگاهی معرفی می کند که همه ی پدیده های آن زمینه ی برای کسب علم هستند تا انسان به کمال الهی دست پیدا کند.
در پایان این برنامه از قاریان قرآن استاد شمس الله خردمند و علی شکیبا توسط مدیر کانون بسیج فرهنگیان و مدیر آموزش و پرورش تجلیل شد

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.