۰ نظر
۱۶۴ بازدید

داودطلوعی مطلق

محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی و گروه سفیران کریمه اهل بیت از قم با حضور پرشور و شوق مردم متدین روستای شیخ حسین چرام

محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی و گروه سفیران کریمه اهل بیت از قم و با حضور معاون قرآن و عترت اداره کل و کارشناس حراست اداره کل و با حضور پرشور و شوق مردم متدین روستای شیخ حسین چرام در مسجد این روستا برگزار شد.
کد خبر : 49981
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 فروردین 1402 - 13:49

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا به نقل از  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام، سید محمد تقوی گفت: محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی و گروه سفیران کریمه اهل بیت از قم و با حضور معاون قرآن و عترت اداره کل و کارشناس حراست اداره کل و با حضور پرشور و شوق مردم متدین روستای شیخ حسین چرام در مسجد این روستا برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام با اعلام این خبر اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان،گروه سفیران کریمه اهل بیت از قم با حضور قاریان نوجوان و بین المللی به اجرای قرائت قرآن ، تواشیح ، ترتیل، سرود ترکیبی و اذان گروهی و برنامه های متنوع دیگر پرداختند.

تقوی در ابتدای این مراسم نورانی ضمن خیر مقدم خدمت مهمانان عزیز و قاریان و گروه سفیران کریمه اهل بیت و همچنین آرزوی قبولی طاعات و عبادات و خیرمقدم ویژه به معاون قرآن عترت اداره کل و هیأت همراه از زحمات، تلاش ها و حمایت های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تقدیر و تشکر کرد. دبیر شورای فرهنگ عمومی ضمن تشکر از مدیرکل محترم و شورای معاونین گفت: اگر نبود تلاشها و‌درایت مدیر کل  و معاونین ایشان با این شرایط اقتصادی کشور ما قطعا به مشکل بر می‌خوردیم اما الحمدلله توانستیم سال گذشته به خوبی و با کیفیت از نظر اجرای برنامه به پایان برسانیم.

وی همچنین از زحمات دفتر امام جمعه و  امام جمعه  و فرماندار شهرستان برای برگزاری دو محفل انس با قرآن در شهرستان چرام تقدیر و تشکر کرد. تقوی درپایان  از زحمات حجت الاسلام عبدالی و مردم شریف و متدین روستای خوب شیخ حسین تقدیر و تشکر کرد در ادامه قاریان و گروه کریمه اهل بیت به اجرای برنامه های قرآنی پرداختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.