۰ نظر
۱۱۹ بازدید

مسلم مختاری

محفل نورانی انس با قرآن با حضور مسئولان، فرهنگیان و دانش آموزان بهمئی

محفل انس با قرآن به مناسبت هفته قرآن در دبیرستان متوسطه اول شهدای فرهنگی با همکاری دارالقرآن امام رضا ع آموزش وپرورش ،معاون پرورشی ومدیریت آموزش وپرورش برگزار گردید
کد خبر : 19024
تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1400 - 7:53

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا، فرماندار بهمئی در این محفل نورانی که در مدرسه متوسطه اول شهدای فرهنگی و در جمع دانش آموزان و تعدادی از فرهنگیان برگزار شد گفت : ترویج فرهنگ قرانی، ایجاد فضای معنوی و استفاده از ظرفیت دانش اموزان و فرهنگیان یک امر ضروری است که باید به آن توجه جدی کرد.

علی محمدی با تقدیر از قاریان دانش آموز، فرهنگیان متولی این برنامه و اداره اموزش و پرورش افزود : امروزه بکارگیری علوم قرآنی در زندگی روزمره علاوه بر ایجاد آرامش، به پیشبرد اهداف مختلف زندگی کمک شایانی خواهد کرد.

غلامعلی مویدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی هم در این مراسم از اجرای برنامه های مختلف قرآنی، فرهنگی و دینی در مدارس مختلف شهرستان خبر داد و گفت : شهرستان بهمئی طی سالهای گذشته تاکنون در زمینه های علوم قرآنی و پرورش استعدادها از جایگاه ممتاز و برجسته ای برخوردار بوده است.

امیرمسلمی نیا تمسک به قران وخواندن وعمل به دستورات آن را از جمله ضروریات ونیازهای روحی یک جامعه دانست که باید به این نکته مهم در زندگی توجه نمود.
وی گفت: این محفل انس با قرآن با دعوت از قاریان ممتاز شهرستان وبا همکاری اداره آموزش وپرورش شهرستان،موسسه قرآنی امام رضا(ع)واداره فرهنگ وارشاد انجام شد.
حجت الاسلام والمسلمین رام نژاد ضمن تقدیر وتشکر از کسانیکه این محفل را ترتیب دادند گفت:عمل به منویات قرآنی انسان را رر مسیر سعادت ابدی ونهایت کمال هدایت مینماید.همچنین مطالعه وتلاوت قرآن در خانه رزق وروزی وبرکات الهی را برای اهل خانه به ارمغان می آورد.
سپس قاریان به صوت خودشان آیاتی از قرآن تلاوت نمودند.

قرائت قرآن توسط قاریان دانش آموز و قاریان شهرستانی ، اجرای گروه حاملان قرآن ، قرائت شعر توسط دانش آموز دبیرستان ، اهدای لوح تقدیر وهدیه به قاریان محفل و دانش آموزان برجسته قرآنی از مهمترین برنامه های این محفل قرانی بود.

گفتنی است این مراسم به همت اداره اموزش و پرورش ، دارالقرآن امام رضا (ع)آموزش وپرورش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی برگزار شد.

در پایان این مراسم از برترین های قرانی دانش اموزی در حوزه های قرآنی تجلیل شد.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داودطلوعی مطلق:پایگاه خبری عصرآشنا

  

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.