۱ نظر
۲۷۶ بازدید

آخرین تغییرات مدیریتی آموزش وپرورش استان؛

مدیران آموزش وپرورش گچساران و باشت رفتنی شدند / مدیران بویراحمد ،کهگیلویه وبهمئی تغییر نخواهند کرد

ایوب مقیمی ،محمد شکوهی،علی جاویدان به همراه محمود نظری روزهای آخر مدیریت خود در آموزش وپرورش را سپری می کنند.
کد خبر : 29851
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 فروردین 1401 - 13:10

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، به نقل از صبح خرد، به نظر می رسد به زودی اولین مدیر آموزش وپرورش دولت ابراهیم رئیسی در گچساران منصوب خواهد شد و محمد شکوهی رئیس با سابقه  آموزش وپرورش چاروسا نیز به زودی با مسئولیت خود خداحافظی خواهد کرد.

بعد از استقرار کامل تیم مدیریتی مدیر کل جدید آموزش وپرورش استان باید شاهد تغییر مدیران آموزش وپرورش و معاونان آنها و همچنین پست های  اداری آموزش وپرورش در شهرستان ها و مناطق استان باشیم.

ایوب مقیمی مدیر خوشنام  آموزش وپرورش گچساران ، محمد شکوهی رئیس با سابقه آموزش وپرورش چاروسا ،علی جاویدان مدیر آموزش وپرورش شهرستان لنده به همراه رحیم بازی مدیر آموزش وپرورش چرام روزهای آخر مدیریت خود را سپری خواهند کرد و با نظر مدیر کل آموزش وپرورش مدیران آموزش و پرورش کهگیلویه ، بهمئی و بویراحمد در سمت خود خواهند ماند.

همچنین گفته میشود جهانگیر اژدر که در اواخر دولت تدبیر و امید جایگزین نوروزی شده نیز با نظر مساعد  مدیر کل آموزش و پرورش در سمت خود می ماند.

محمود نظری مدیر آموزش و پرورش باشت که از تاریخ آبان ۱۳۹۱در این سمت به فعالیت مشغول است نیز رفتنی است و ظاهرا گزینه های جایگزینی ایوب مقیمی و محمود نظری آخرین مراحل انتصاب خود را طی می کنند.

کوروش دلشاد از مدیران منصوب شده در دولت تدبیر و امید و جریان وحدت با توجه به همراهی و قرابت زیاد با روشنفکر نماینده بویراحمد در مجلس شورای اسلامی و نگاه مثبت حسنعلی عزت خواه و همچنین مدیر آموزش وپرورش عشایر نیز در جایگاه خود خواهند ماند.

پیش از این با حکم مدیر کل آموزش وپرورش استان سید سعادت الله پور دانش را به عنوان رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه لوداب و سید محمد رحیم دانش زاده را به عنوان سرپرست آموزش و پرورش دنا منصوب شده  بودند.

بر پایه این گزارش گفته میشود دارا رامشگر نخستین مدیر آموزش وپرورش شهرستان مارگون نیز رفتنی خواهد بود.

طبق آخرین اطلاعات فعلا “انوشیروان قیطاسی” به عنوان جایگزین ایوب مقیمی در گچساران ومحمدی به عنوان جانشین محمود نظری در باشت معرفی شده اند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یوسف فخــرایی جمعه , 19 فروردین 1401 - 0:49

هممـــــــــــــــــــــــون سی رفتنیم
هیچ کس نیـــــــواسه….
زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست
هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود
صحنه پیوسنه بجــــاست
ای خــوش ان نغمه که مردم بسپارند بیــــــــــاد