۰ نظر
۱۷۹ بازدید

مدیران کهگیلویه و بویراحمد برای شتاب گرفتن طرح مسکن ملی پای کار باشند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران برای سرعت بخشیدن به پروژه نهضت ملی مسکن با جدیت پای کار باشند زیرا که این طرح مورد تاکید رئیس جمهور و از اولویت‌های دولت و مورد حمایت بوده که باید روند پیشرفت آن در استان شتاب گیرد.
کد خبر : 45310
تاریخ انتشار : شنبه 1 بهمن 1401 - 20:50

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، سید علی احمدزاده روز شنبه در جلسه شورای مسکن استان در یاسوج اظهار کرد: هم اکنون هفت هزار و ۹۴۰ واحد در طرح نهضت ملی مسکن در دست اجرا است که هفت هزار و ۱۰۰ واحد آن دارای پیشرفت فیزیکی ۲۵ تا ۷۰ درصد است.

وی تصریح کرد: در قالب طرح نهضت ملی مسکن هفت سایت دیگر به زودی در شهرهای استان آغاز می‌شود.

احمدزاده ابراز کرد: سهمیه احداث مسکن روستایی چهار هزار واحد است که یک هزار و ۶۱۸ واحد در دست اجرا می باشد، ۲ هزار و ۴۰۰ واحد آماده انعقاد قرارداد و ۲۸۸ واحد آماده تحویل است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: دولت می خواهد هزینه مسکن بر دوش مردم کاسته شود بنابراین از شهرداری های استان و نظام مهندسی می‌خواهیم برای کاستن از هزینه‌ های مردم همت لازم را بکار گیرند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های مسکن و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دستگاه‌های خدمات رسان آب، برق، گاز مشکلات موجود در خصوص طرح نهضت ملی مسکن استان را به مدت ۱۵ روز بررسی و احصا کنند تا در نشست شورای مسکن که ۱۵ روز دیگر برگزار خواهد شد، بررسی و رفع شوند.

احمدزاده بیان کرد: تلاش می شود مشکلات موجود در استان رفع شود، در غیر این صورت در مرکز کشور پیگیری خواهیم کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: سیستم بانکی هر چند دارای معذوراتی است و به لحاظ منابع و مصارف مشکلاتی دارد اما به همت آنها نیاز است و در دور دوم سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان مسئله منابع و مصارف را پیگیری خواهم کرد.

وی اضافه کرد: جلسات شورای مسکن استان به صورت مستمر و ۱۵ روزی یکبار برگزار شود و مسئولان راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گزارش پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن و ساخت واحدهای مسکونی استان را هر ۱۵ روز یکبار ارائه نمایند.

احمدزاده با اشاره به اینکه ساخت منازل مسکونی ویلایی در دستور کار قرار گرفته است تاکید کرد: آمادگی لازم برای احداث واحدهای ویلایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای دارای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت در استان فراهم شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.