۰ نظر
۲۲۰ بازدید

داود طلوعی مطلق

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد درگذشت حجت الاسلام میری را تسلیت گفت/ درخشان: صلابت با رأفت و دغدغه مسائل عمومی مردم از ویژگی های ممتاز عمر با برکت مرحوم میر عبدالحسین میری بود

حریم حیات هر کس را هدف او تامین میکند و چون امر مادی زوال پذیر است و امر معنوی جاودان می باشد و کوثر طلبان علم آموز بعد از مرگ، همواره زنده اند.
کد خبر : 52834
تاریخ انتشار : جمعه 29 اردیبهشت 1402 - 3:38

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی درگذشت حجت الاسلام میری را تسلیت گفت متن پیام به شرح ذیل هست:

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

رحلت روحانی ربانی، مبلغ ساعی تعالیم دینی به حق مردم منطقه و مصلح معتمد محل، سید جلیل و عالم نبیل حضرت حجت الاسلام و المسلمین میرعبدالحسین میری، حزن انگیز و اندوه بار بود.

آمیختن صلابت و غلظت با رأفت و عطوفت و آویختن مهر و محبت جهت تمشیت شئون و اصلاح امور و حل خصومات و سازش بین مردم و ایلات و آگاه کردن مردم به دو نظام حلال و حرام الهی، از او شخصیتی جامع و جاذب ساخت.

میدانیم که حریم حیات هر کس را هدف او تامین میکند و چون امر مادی زوال پذیر است و امر معنوی جاودان می باشد و کوثر طلبان علم آموز بعد از مرگ، همواره زنده اند.

و چون این عالمان ، تشنه ی علوم و معارف قرآن هستند و دلهایشان خرم و سرسبز از آن تعالیم است عهده دار تعدیل نظام اجتماعی اند تا کسانی در مسیر افراط و عده ای در تفریط فرهنگی به سر نبرند که مرحوم آقای میری از جمله و جرگه آنان بود.
روحش با اجداد طاهرینش محشور باد .ان شاءلله

امین درخشان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی
استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.