۰ نظر
۲۱۸ بازدید

داود طلوعی مطلق

مراسم عزاداری ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت در بخش سراسیاب یوسفی

این مراسم به همت، حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر، پایگاه خواهران فاطمیه و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار گردید
کد خبر : 21409
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 - 23:50

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا مراسم عزاداری ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت در بخش سراسیاب یوسفی به همت، حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر، پایگاه خواهران فاطمیه و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار گردید.

در این مراسم بهنام قربانی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر سرآسیاب، درابتدای این مراسم ضمن عرض سلام و خیر مقدم به حضار،و عموم مردم، ومسولین، فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت را تسلیت گفتند.
قربانی ابراز کردند:سردار سلیمانی شهید شد ولی قاسم سلیمانی ها زنده اند و ملت ایران با مشتهای گره کرده انتقام خون شهداء به ویژه سردار سلیمانی را می گیرند و امیدواریم ما بتوانیم انتقام سخت این جنایت بزرگ از آمریکای جهانخوار را گرفته و از پیروان راستین و ادامه دهنده ی راه شهداء باشیم. در ادامه این مراسم قربانی ضمن تسلیت بمناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)؛ از حضور همه مردم در این مراسم معنوی تقدیر وتشکر کردند.

سرهنگ غلامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی سخنران این جلسه ،،ضمن تسلیت بمناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، یاد و خاطره سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و مجاهد بزرگ شهید ابومهدی المهندس و دیگر همرزمان همراه را گرامی داشتند . ایشان در ادامه ، به شخصیت والای آن شهید بزرگوار پرداختند و افزودند: سردار سلیمانی در زمان حیات خویش همان عزت و احترام را داشت و با شهادتش باعث شد چهره ی اصلی آمریکا برای مردم بیشتر مهیا شود و کل جهان اسلام با رفتن ایشان متحد و همدل شوند، در پایان سخنان، سرهنگ غلامی گفتند: حاج قاسم سلیمانی عزیز در عین آنکه مجاهد، طراح، هوشمند، فرمانده و فاتح بود، با الگوگیری از حضرت صدیقه کبری سلام‌الله‌علیها، نسبت به ولایت کاملاً مطیع و فرمانبردار بود و شهادت او نیز مانند حیاتش، موجب عزت اسلام و انقلاب شد.
در این مراسم کیان کریمی؛ مسول شورای هماهنگی تبلیغات بخش سراسیاب ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت زهرا( س) و دومین سالگرد شهید سلیمانی و همرزمان شهیدشان؛ تاکید کردند که همه مردم ومسولین باید ادامه دهنده راه شهیدان باشند، و از سیره زندگی انها، باید همه الگو برداری کنند.
در پایان این مراسم، کربلایی شکیبا،
ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در مصائب حضرت زهرا (س) و شهادت مظلومانه ی سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان نوحه سرایی کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.