۰ نظر
۲۳۸ بازدید

مسلم مختاری

مراسم و جشن باشکوه بزرگداشت پیروزی انقلاب با حضور مردم بخش سرآسیاب یوسفی + تصاویر

اهالی بخش سرآسیاب یوسفی مراسم چهل و سومین سال گرامیداشت انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفتند
کد خبر : 24309
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 - 17:42

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا ؛ فرماندار شهرستان بهمئی در جمع مردم بخش سرآسیاب یوسفی با تبریک یوم الله دهه فجر و با تقدیر از حضور گسترده و باشکوه مردم این دیار در مراسمات ویژه بهمن ماه به بیان بخشی از برنامه های در دستور کار خود برای ساماندهی وضعیت شهرستان، مراکز بخش و روستاها خبر داد و گفت : انشاالله در آینده نزدیک خبرهای خوبی برای فعال نمودن برخی از طرح های راکد و نیمه تمام در دستور کار است.

علی محمدی به خدمات مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بخش های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و زیربنایی اشاره کرد و افزود : با پیگیری های دولت سیزدهم و با برنامه ریزی دقیق آینده ای مطلوب در انتظار مناطق مختلف است که این اقدامات بدون همراهی و همگامی مردم میسر نخواهد بود.

وی به فعال شدن نهادها، ادارات و بخش های مختلف طی مدت دو ماه گذشته اشاره کرد و با بیان اینکه درصدد رفع کاستی ها هستیم ابراز امیدواری کرد که با استفاده از ظرفیت ها و مدیریت های توانمند گام مهمی در راستای رفع مشکلات مردم برداشته شود.

جوانمرد بخشدار سرآسیاب یوسفی هم در این مراسم با تقدیر از حضور مردم انقلابی بخش سرآسیاب یوسفی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سپاه پاسداران و مجموعه بسیج، اداره اموزش و پرورش، جهادکشاورزی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب رسانه در راستای برگزاری این مراسم گفت: انقلاب اسلامی ایران طی ۴۳ سال گذشته تاکنون در زمینه محرومیت زدایی اقدامات خوبی را صورت داده است که جای تقدیر دارد.

در این مراسم که به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش، بخشدار سرآسیاب یوسفی، دهیاران، شوراهای اسلامی بخش و روستاها و مجموعه حوزه بسیج ناحیه و سپاه پاسداران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر نهادها برگزار شد ویژه برنامه هایی اجرا شد.

نسل های جدید انقلاب امروز با اجرای برنامه های متنوع و شاد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

تجلیل از دانش آموزان ، اجرای تئاتر و برنامه های فرهنگی از برنامه هایی بودند که امروز در این جشن اجرا شدند.

گفتنی است قبل از شروع مراسم مسئولان به غبارروبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدای بخش سرآسیاب یوسفی پرداختند و با آرمان های والای امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.