۰ نظر
۱۵۰ بازدید

آیت الله رئیسی در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمدی:

مسائل گسترده تری از استان در سفر دوم هیئت دولت بررسی می شوند

رئیس جمهور با اشاره به اینکه در سفر دوم مسائل گسترده تری مورد بحث قرار دارند، گفت: مسائل ضروری که در دور اول سفر بود به نتیجه رسیده اند.
کد خبر : 56698
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تیر 1402 - 8:23

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، رئیس جمهور و هیئت دولت صبح امروز (۲۶ تیر ماه) با همراهی هیئتی از مسئولان استانی پس از حضور در فرودگاه یاسوج و جمع مردمی، به مارگون سفر و در همایش عشایر شرکت خواهند کرد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دور دوم سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد پس از ورود به فرودگاه یاسوج و در جمع خبرنگاران گفت: در سفر اول به دلیل شرایط کرونایی امکان حضور در جمع مردمی و اجتماعات وجود نداشت، در این سفر در جمع مردم عزیز، مرکز استان و شهرستان ها حضور پیدا می کنیم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه مصوباتی در دور اول سفر داشتیم که مردم انتظار داشتند این مصوبات اجرایی شود، افزود: با تلاش مسئولان و نیروهای توانای استان، استاندار و با کمک مرکز، برخی پروژه هایی که مردم انتظار داشتند به ثمر نشسته است.

وی خاطرنشان کرد: در این سفر گزارش به ثمر نشستن برخی از این طرح ها را به مردم خواهیم داد و مردم از نتایج سفر اول بهره مند خواهند شد.

آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه در سفر دوم مسائل گسترده تری مورد بحث قرار دارند، ادامه داد: مسائل ضروری که در دور اول سفر بود به نتیجه رسیده و با گزارشاتی که از آقای استاندار، نمایندگان، نماینده ولی فقیه دارم بخشی از آنها در حال انجام است.

رئیس جمهوری با بیان اینکه کارهای در دست اقدام دنبال خواهند شد تا به نتیجه قطعی برسند، گفت: مواردی که در این سفر توسط گروه های اعزامی بررسی شده اند.

وی افزود: این استان دارای ظرفیت های بزرگ کشاورزی و صنعتی است و امیدواریم بتوانیم در جهت رفع مشکلات مردم و جوان های عزیز استان گام برداریم که رضایت خداوند و افزایش اعتماد مردم را به دنبال خواهد داشت.

آیت الله رئیسی عشایر را ذخیره ارزشمند استان دانست و ادامه داد: عشایر قشر مولد و تولیدکننده ای هستند که باید مورد توجه خاص قرار گیرند، کارهایی انجام گرفته و کارهای دیگری نیز باید در خدمت زیست عشایری انجام شود که در دستور کار دولت است.

رئیس جمهور گفت گفت: با عشایر محترم در دور قبل سفر قرار گذاشتیم، در جهت تکمیل کارهای انجام گرفته، اقدامات بعدی انجام خواهد گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.