۰ نظر
۲۴۷ بازدید

آسیه مجیدی مهر

مسابقات قرآنی حوزه مقاومت بسیج ثارالله ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی برگزار شد

در اسلام بسیار به تلاوت قرآن پرداخته شده ولی ما به آن توجه آنچنانی نداریم و راه صحیح این است که به مرور زمان و در طول روزهای متمادی تلاوت صورت گیرد
کد خبر : 60548
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1402 - 15:53

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا افتتاحیه مسابقات قرآنی حوزه مقاومت بسیج ثارالله ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی برگزار شد. 

سروان پاسدارکاووس احمدی نژاد فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله ناحیه بهمیی در افتتاحیه مرحله حوزه ای مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج که در مسجد حضرت ابوالفضل و باهمکاری پایگاه مقاومت بسیج شهید علوی نژاد و هیئت امنای مسجد برگزار شد: با اشاره به اهمیت جایگاه اذان و نماز در اسلام و لزوم توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه، گفت: ترویج مسابقات با محوریت معارف دینی و قرآنی قطعا در کاهش آسیب های اجتماعی موثر هستند.

سرهنگ پاسدار مهدی غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ قرآن مهمترین اقدام فرهنگی در جامعه است، گفت: نباید در این مسیر خسته شویم و باید محکم در این راه به‌ کار خود ادامه دهیم. یکی از سنت‌های پیامبر(ص) استماع قرآن است که جلسات قرآن می تواند مردم را به استماع این کتاب الهی عادت دهد، همچنین کثرت در قرائت باعث ماندگاری و موفقیت یک قاری می‌شود لذا باید در جلسات قرآن به تلاوت اهمیت زیادی داده شود و برنامه‌های جنبی کمتر مورد توجه باشد.

سرهنگ پاسدار مهدی غلامی نژاد گفت : در اسلام بسیار به تلاوت قرآن پرداخته شده ولی ما به آن توجه آنچنانی نداریم و راه صحیح این است که به مرور زمان و در طول روزهای متمادی تلاوت صورت گیرد. فعالیت قرآنی سنگر مهم و عظیمی است و رهبر انقلاب بیشترین واژه‌ای که استفاده کردند، کلمه تلاوت است؛ لذا هرگاه به مشکلی برخورد کردیم باید به قرآن پناه ببریم.
لازم به ذکر هست این مسابقات با استقبال خوب بسیجیان در حال برگزاری هست و نفرات برتر حوزه به مسابقات ناحیه ای معرفی میشوند. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.