۰ نظر
۲۶۳ بازدید

معرفی امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل ع در شهر لیکک

در مراسمی امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل ع شهر لیکک معرفی شد.
کد خبر : 66663
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 دی 1402 - 0:39

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ؛ امام جمعه شهرستان بهمئی در مراسم تودیع و معارفه امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل ع شهر لیکک گفت: مساجد به عنوان مردمی­ ترین و معنوی ­ترین سازمانهای مردم نهاد از ظرفیت بالایی برای جلب مشارکت مردمی در عرصه ­های مختلف اجتماعی فرهنگی در محله و در سطح منطقه و ملی با هدف پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی برخوردارند.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: مسجد، علاوه بر محلی برای عبادت، تزکیه نفس و رسیدن به آرامش روان، محلی برای توسعه فرهنگ دینی بوده و آموزش در اسلام همواره از مسجد آغاز شده است و امامان جماعت باید چنین فرهنگی را در نقاط مختلف شهرستان ترویج دهند.

وی با بیان اینکه ،مسجد مهم‌ترین پایگاه مذهبی ، اجتماعی و فرهنگی جامعه اسلامی است  گفت: این پایگاه مهم با حضور انسان های برجسته می­تواند با تعامل و همکاری با سایر نهادها و سازمان­ها بخشی از مشکلات و معضلات جامعه را حل کند.

امام جمعه شهرستان بهمئی با تقدیر از خدمات و تلاش های صورت گرفته به همت حجت الاسلام سید احسان ایزد دوست امام جماعت پیشین این مسجد گفت: یکی از مساجد فعال در عرصه رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی  این محله مسجد حضرت ابوالفضل(ع) است.

در پایان این مراسم  از زحمات حجت الاسلام سید احسان ایزد دوست امام جماعت پیشین قدردانی شد و حجت الاسلام صابر دهقان به عنوان امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل ع شهر لیکک معرفی شد.

مسلم مختاری خبرنگار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.