۰ نظر
۸۲۴ بازدید

مسلم مختاری

معرفی رئیس جدید اداره دامپزشکی بهمئی

رئیس جدید اداره دامپزشکی بهمئی معارفه شد.
کد خبر : 62169
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1402 - 21:02

معرفی رئیس جدید اداره دامپزشکی بهمئی

رئیس جدید اداره دامپزشکی بهمئی معارفه شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ؛ طی حکمی شاهین فتاحی بعنوان رئیس اداره دامپزشکی بهمئی منصوب شد.

فرماندار بهمئی در آئین تکریم و معارفه رئیس اداره دامپزشکی بهمئی از خدمات ۱۳ ساله دکتر علیپور رئیس سابق اداره دامپزشکی بهمئی قدردانی و فتاحی را به‌عنوان سرپرست جدید دامپزشکی بهمئی معارفه کرد و گفت: مجموعه ادارات شهرستان به همراه سازمان دامپزشکی با همه توان و ظرفیت‌هایش بمنظور پیشبرد اهداف سازمانی و ارتقاء سطح امنیت غذایی در شهرستان دوشادوش مسئولین و کارکنان مجموعه دامپزشکی قرار دارند.

علی محمدی با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان بهمئی در حوزه پرورش دام و طیور افزود: باید بمنظور حفظ و صیانت از وضعیت موجود، در این زمینه توجه ویژه‌ای در خصوص پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دامی صورت پذیرد.

وی ارائه خدمات به مردم در نقاط مختلف این شهرستان را خواستار شد گفت: با توجه به جایگاه استان در خصوص تولیدات دامی، زراعی، کشاورزی و صنایع وابسته در کشور، قبول مسئولیت در این زمینه بسیار مهم و تاثیرگذار می‌باشد و باید خدمت رسانی اساسی صورت گیرد.

فرماندار بهمئی گفت: از کلیه همکاران دامپزشکی انتظار می رود با تلاش بیشتر و به دور از تنش و حاشیه‌ها وظایف خود را به‌طور دقیق و کامل انجام دهند تا با همکاری، هم‌افزایی و حمایت کلیه فعالین این عرصه در استان شاهد موفقیت‌های بیشتری باشیم.

  مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بهمئی با حضور معان توسعه و منابع انسانی و  مسئول حراست اداره کل دامپزشکی استان در فرمانداری شهرستان بهمئی برگزار شد.

معتمدی معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل دامپزشکی استان  گفت: امروزه به مدد تلاش و سخت کوشی نیرو‌های دامپزشکی، حتی در دورافتاده‌ترین مناطق کشور، اقدامات ارزشمندی در حوزه کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در جریان است که نقشی مهم در سرزندگی و جریان حیات در اقتصاد روستایی دارد.

عمادی مسئول حراست اداره کل دامپزشکی استان هم با قدردانی از زحمات چندین ساله دکتر علیپور رئیس پیشین اداره دامپزشکی برای آقای فتاحی رئیس جدید این اداره آرزوی توفیق کرد و گفت:  دامپزشکی به عنوان متولی اصلی حفاظت از سرمایه‌های دامی کشور نقش خطیری را در رونق اقتصاد جامعه برعهده دارد.

حجت الاسلام موسوی منش نماینده ولی فقیه در جهادکشاورزی بهمئی با اشاره به اینکه ، تضمین حفظ و حراست سرمایه دامی کشور که سرمایه‌ای پویا، دائمی و مولد است، بر عهده سازمان دامپزشکی کشور است گفت:  خدمات چندین ساله دامپزشکی بر کسی پوشیده نیست و اداره دامپزشکی در طول سال مدام در مناطق محروم و صعب العبور کوه سیاه و پهنوک و دیگر روستاها در حال خدمات رسانی است.

دکتر علیپور رئیس سابق اداره دامپزشکی بهمئی هم با ارائه گزارشی از عملکرد خود از مردم شهرستان بهمئی،  فرمانداران پیشین این شهرستان ، ائمه جمعه،  دادستان ها، شورای تامین و شورای اداری در زمان مدیریت خود قدردانی کرد.

شاهین فتاحی ، دارای مدرک کارشناسی علوم آزمایشگاهی دامپزشکی و کارشناس ارشد حسابداری و دارای سوابقی با مسئولیت معاونت اداره دامپزشکی، مسئول مواد خام،  قرنطینه و بازرس کشتارگاه شهرستان می باشد.

مسلم مختاری خبرنگار

فاضل ریحانی نسب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.