۰ نظر
۱۸۵ بازدید

داودطلوعی مطلق

معرفی مدیرعامل جدید انجمن هنرهای تجسمی استان

با پیشنهاد هیئت موسس و رای هیئت مدیره، مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی استان معرفی شد.
کد خبر : 45582
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 بهمن 1401 - 12:08

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،با حضور هیئت مدیره و جمعی از هنرمندان تجسمی استان روز شنبه ۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ در سالن فرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیرعامل جدید انجمن هنرهای تجسمی استان معرفی شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تقدیر از فعالیت های عباداله کرمی مدیرعامل سابق انجمن گفت: در طول دو سال اخیر انجمن تجسمی بخاطر ظرفیت های بالایی که هم در پرورش هنرجو و اساتید مجرب، عملکرد قابل قبولی را داشته است که قطعا بخش زیادی از این موفقیت ها بخاطر پیگیری ها و تعامل خوب کرمی با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان این رشته بوده است و جشنواره بزرگ هنرهای تجسمی که با حضور هنرمندان سراسر استان و توسط خود هنرمندان در سالجاری مدیریت شد، نیز گویای این ادعاست.

درخشان گفت: همانطور که در اساسنامه جدید انجمن اشاره شد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچگونه دخل و تصرفی و حتی پیشنهادی برای گزینه تصدی انجمن نخواهد داشت و انتخاب به خود هنرمندان واگذار شده است.

درخشان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تجارب اساتید هیئت موسس و هیئت مدیره انجمن انتظار می رود گزینه ای انتخاب شود که هم بتواند تعامل با هنرمندان این حوزه را بیش از پیش برقرار و در جهت پیشبرد اهداف هنرهای تجسمی استان ان شالله موفق باشد.

در ادامه جلسه معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از حضور هنرمندان در جلسه تقدیر و تشکر کرد و از اعضای هییت رئیسه انجمن برای پیشنهاد مدیر عامل نظرخواهی کرد. سلیمی راد گفت: با توجه به برنامه های پیش رو و همینطور گستردگی فعالیت ها در حوزه تجسمی انتطار می رود همه هنرمندان با عزم جدی فرهنگ و ارشاد اسلامی را در اجرای برنامه ها همراهی کنند.

اعضای هیئت رییسه انجمن هنرهای تجسمی متشکل ازعلیمراد فریدونی، فرود عباسی و صادق خاکنژاد به همراه دیگر حاضرین در جلسه به بیان نظرات و چگونگی انتخاب مدیرعامل جدید پرداختند. در پایان با پیشنهاد هیئت رئیسه و رای هیئت مدیره علی اصغر مرعشیان جو به عنوان مدیرعامل جدید انجمن هنرهای تجسمی استان معرفی و از تلاش های  عباداله کرمی نیز تقدیر شد. مرعشان جو دانش آموخته کارشناسی ارشد رشته گرافیک و مدرس دانشگاه و هنرستان هنرهای زیبا در استان است.

در ابتدای نشست از استاد داریوش حقایقی جانباز و هنرمند شاخص حوزه هنرهای تجسمی استان تجلیل بعمل آمد.

           

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.