۰ نظر
۱۴۸ بازدید

آسیه مجیدی مهر

ملاقات استاندار کهگیلویه وبویراحمد با مراجعه‌ کنندگان و پاسخ به خواسته های آنان

در این دیدار پس از طرح و بیان مشکلات توسط مراجعه ‌کنندگان، استاندار ضمن بررسی موضوعات مطرح شده به درخواست های آنان رسیدگی کرد.
کد خبر : 50563
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردین 1402 - 19:52

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،در این برنامه ملاقات عمومی که حدود چهار ساعت به طول انجامید عیسی شهامت معاون هماهنگی امور عمرانی، احسان عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و سیدافضل حسینی مدیرکل حوزه استاندار حضور داشتند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد دستورات لازم را برای رفع مشکلات و اقدام به هر یک از معاونان و مدیران ستادی استانداری و نیز مدیران دستگاه‌های اجرایی استان براساس اختیارات قانونی صادر کرد.
دکتر احمدزاده تصریح کرد: برخی مشکلات و مسایل آنها مطرح شد که مساله اشتغال و بخش های مسکن و تولید وجه برجسته مطالبات مردمی بود.
استاندار عنوان کرد: در ملاقات مردمی امروز بیشتر مشکلات با دستگاه های اجرایی، مسائل عمرانی، منابع طبیعی، اشتغال دولتی، مشکلات شخصی، خدماتی، کشاورزی و تسهیلات بانکی بوده است.
احمدزاده به اهمیت طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های گچساران در قطعه زمینی به مساحت سه و نیم هکتار و قطعه زمینی هم از منابع طبیعی در منطقه سرچنار برای احداث به درخواست پیشنهاد دهندگان موافقت کرد.
وی تاکید کرد: منابع طبیعی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همکاری لازم را در این دو موقعیت برای خانه دار کردن جوانان بکار گیرند.
استاندار تاکید کرد: برای رونق طرح نهضت ملی مسکن در استان همه دستگاه های اجرایی از جمله منابع طبیعی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شهرداری ها، مسکن شهرسازی، جهاد کشاورزی و بانک های عامل با جدیت پای کار باشند.
احمدزاده در خصوص زمین های تپه کوهنورد که قطعه بندی شده است از مالیکن آنها تاکید کرد: چنانچه تمایل و این آمادگی را داشته باشند دستور لازم را برای احداث مسکن خود مالکی ویلایی و یا چند طبقه همراه با پرداخت تسهیلات بانکی در قالب طرح نهضت ملی مسکن صادر خواهد کرد.
استاندار در خصوص متقاضیان اشتغال دولتی هم گفت: به لحاظ جذب هرگونه نیرو در بدنه دستگاه های اجرایی دست ما بسته است و جذب نیرو فقط از طریق آزمون سازمان سنجش کشور انجام می شود.
احمدزاده تصریح کرد: در آینده بنا است ۸۰ نفر در بدنه دستگاه های اجرایی و همچنین وزارتخانه های آموزش و پرورش و شرکت نفت تعدادی نیرو از طریق آزمون جذب کنند و سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران استان باید رعایت شود.
استاندار برای رفع مشکل ورزشکار مدال آور هم استانی که بر اثر حادثه ای قطع نخاع شده بود دستور لازم را صادر و به حمایت از ورزشکاران مدال آور تاکید کرد و اظهار داشت: ورزش و جوانان استان این نخبگان را به خوبی حمایت کند.
وی به اهمیت طرح تجمیع کارخانجات تولید شن و ماسه در یاسوج تاکید کرد و گفت: برای رفع مشکل کارخانجات تولید شن و ماسه، ایجاد رقابت در قیمت و کیفیت، همچنین دسترسی بهتر به آنها و جلوگیری از هرگونه آلودگی های زیست محیطی این اقدام مهم در دستور کار حوزه معاونت امور عمرانی استانداری قرار بگیرد.
وی تاکید کرد: برای تسریع در روند کار و رفع مشکلات کارخانه های شن و ماسه تیمی از حوزه معاونت امور عمرانی به صورت میدانی از آنها باردید کنند.
احمدزاده به مطالبات به حق تولید کنندگان و بنگاه های اقتصادی و همراهی کردن بیشتر بانک با آنها تاکید کرد و افزود: صنعتگران و تولید کنندگان چانچه مطالبات قانونی دارند مورد توجه جدی قرار گیرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.