۰ نظر
۱۷۵ بازدید

آسیه مجیدی مهر

ممنوعیت قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ای کهگیلویه و بویراحمد تا اطلاع ثانوی / ضرورت تعطیلی مراکز اقامتی و گردشگری استان

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت فرمانداری‌ها و دستگاههای عضو ستاد مدیریت بحران و شهرداری‌های تابعه برای مقابله با خطرات احتمالی سیل به حالت آماده باش قرار بگیرند
کد خبر : 37732
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مرداد 1401 - 11:16

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،علیرضا نیکروز در نشست کارگروه آموزش و اطلاع رسانی مدیریت بحران در جمع اعضای ستاد بحران با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی و ورود توده های استعداد های فصلی به استان‌ها از جمله استان کهگیلو بویراحمد و احتمال بارش های سیل آسا و برق و وزش باد شدید و طوفان همه دستگاه ها در حالت آماده باش کامل قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی در سطح استان و شهرستان ها از روز چهارشنبه ۵ تیر در حالت آماده باش و کلیه مأموریت‌ها و مرخصی لغو می گردد

وی ادامه داد: امور عشایر تمهیدات لازم را در جهت جلوگیری از آسیب و عشایر عزیز انجام بدهند و عشایر اتراق در حاشیه مسیل ها و رودخانه‌ای فصلی اجتناب کنند و خطرات صاعقه را جدی بگیرند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد:کلیه فعالیتهای کوهنوردی از روز چهارشنبه تا اطلاع ثانوی لغو و مسئولیت نظارت بر عهده ادارات ورزش و جوانان می باشد.

نیکروز افزود شهرداری هادر شهر های استان و دهیاران نسبت به بازگشایی جداول سیل بندها و معابر عمومی و استحکام تابلوها و بازگشایی معابر اقدام نمایند و از روز چهارشنبه ۵ تیر در حالت آماده باش کامل قرار گیرند و کلیه مکان های عمومی و پارکها را تعطیل نمایند.

وی. ادامه داد: سازمان گردشگری و میراث فرهنگی نسبت به تخلیه سازی تفرجگاه‌ها اقدام نمایند.

نیکروز بیان کرد:سازمان جهاد کشاورزی و شیلات استان و شهرستان ها تمهیدات لازم را در جهت به حداقل رساندن خسارات باغات و مزارع شیلات و گلخانه ها و مزارع صیفی جات انجام دهند و ضمناً با اعزام کارشناسان و مشاوران لازم را در این خصوص انجام دهند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: امور آب استان با ایجاد گشت‌های میدانی از روان بودن مسیر رودخانه ها اطمینان حاصل نمایند.

 

خبرنگار:آسیه مجیدی مهر 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.