۰ نظر
۳۹۰ بازدید

مناطقی محروم تر از محروم در شهرستان بهمئی

مردم اهالی روستاهای توبردی، ماخره، پهنوک، ده بنار، گردنگه، چهتون و چهچل عاجزانه از فرماندار انقلابی و زحمت کش شهرستان بهمئی که تا حال زحمات زیادی برای کم شدن مشکلات این مناطق انجام داد درخواست پیگیری مشکلات این مناطق را دارند.
کد خبر : 67442
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 دی 1402 - 21:09

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا،((مناطق محروم)) یا((مناطق کمتر توسعه‌یافته)) اصطلاحی است که در نظام سیاست‌گذاری جمهوری اسلامی ایران برای برخی مناطق به کار می‌رود.

مناطق پهنوک و ماخره از توابع بخش ممبی در شهرستان بهمئی از این مناطق میباشند.

اهالی این مناطق محروم از بسیاری امکانات محروم هستند، مردمی در این مناطق زندگی کرده که با هزاران مشکل و کمبود امکانات دست و پنجه نرم می‌کنند.

این مناطق از لحاظ نرخ بیکاری، آب شرب روستایی، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، بهسازی روستاها، راه و زیرساخت‌های جاده‌ای، سرانه‌های عمران روستایی پایین‌تر از متوسط است.

سیمای ظاهری آشفته، کمبود فضای خدماتی،نبود فضای آموزشی ، عدم ترمیم و بازسازی مسیرهای اصلی و فرعی، مشکلات آب شرب روستایی، شکستن و افتادن تیرهای برق و مسائلی از این دست صدای اعتراض هموطنان مناطق محروم را بلند کرده است.

روی کار آمدن دولت دوازدهم با شعار ((دولت مردمی،ایران قوی)) این کور سوی امیدی در دل اهالی این مناطق برای حل این مشکلات روشن کرده بود که با عدم برطرف شدن مشکلات همان امید اندک نیز ناامید شد.

مردم اهالی روستاهای توبردی، ماخره، پهنوک، ده بنار، گردنگه، چهتون و چهچل عاجزانه از فرماندار انقلابی و زحمت کش شهرستان بهمئی که تا حال زحمات زیادی برای کم شدن مشکلات این مناطق انجام داد درخواست پیگیری مشکلات این مناطق را دارند. و انتظار دارند ادارات مربوطه اقداماتی جهادی برای این مناطق انجام دهند.

فاضل ریحان نسب پایگاه خبری عصر آشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.