مسلم مختاری

مهیا بودن مساجد و مدارس برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات ۱۱ اسفند در شهرستان بهمئی

فرماندار بهمئی (رئیس ستاد انتخابات شهرستان) و اعضای هیئت نظارت انتخابات و شورای نگهبان در  بهمئی در بازدید از محل برگزاری انتخابات؛ از مهیا بودن مساجد و مدارس برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات 11 اسفند در شهرستان بهمئی خبر دادند.
کد خبر : 67399
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 دی 1402 - 9:21

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ؛  فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان بهمئی در بازدید  اعضای هیئت نظارت انتخابات و شورای نگهبان در بهمئی  از فراهم بودن فضای مدارس و مساجد این شهرستان برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در بهمئی خبر داد و بر فضای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد.

علی محمدی گفت:با توجه به اهمیت برگزاری هر چه بهتر انتخابات در شهرستان بهمئی ، به منظور رعایت حقوق شهروندان، حفظ امنیت و سلامت انتخابات از تمامی مکان ها و محل های برگزاری انتخابات در مساجد و مدارس شهرستان بازدید شد و نسبت به رفع مشکلات ، نواقص و موانع موجود دستورات لازم و فوری داده شد.

وی از همراهی تمام دستگاه‌هایی که هم از لحاظ امنیتی و انتظامی وزارت کشور را در اجرای این امر مهم یاری می‌کنند و هیئت‌های اجرایی و نظارت و همه نیرو‌هایی که  در سطح بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها حضور دارند قدردانی کرد.

مسلم مختاری خبرنگار

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.