۰ نظر
۱۵۱ بازدید

نشست اخلاق رسانه‌‌ای خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد/درخشان: اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد سالم‌ترین و بی‌ریاترین خبرنگاران کشور هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد حتی یک خط مقابل نظام جمهوری اسلامی در فتنه‌های یاد شده به رشته تحریر در نیاوردند.
کد خبر : 66277
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 آذر 1402 - 8:47

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیویه و بویراحمد، با بیان اینکه رسانه‌های استان از سالم‌ترین و بی‌ریاترین اصحاب رسانه در کشور هستند، گفت: در سطح استان در همه‌ای عرصه‌ها و موقعیت‌ها و شرایط حساس چون بلایای طبیعی و آشوب‌ها و اغتشاشات همگامی و همراهی رسانه‌های استان با حاکمیت را شاهد بودیم و رفتار نجیبانه داشتند.

وی با بیان اینکه شناخت خوبی از رسانه‌های سراسر کشور دارم و چالش‌ها را نیز می‌دانم گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد به صورت تمام قد در همه بحران‌ها، بلایا، مراسم‌ها و برنامه‌های ملی و مذهبی حضور چشمگیر و جانانه‌ای دارند.

این مدیر در ادامه اظهارات خود با اشاره به فتنه‌های سال‌های اخیر به خصوص سال ۱۴۰۱ در کشور گفت: رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد حتی یک خط مقابل نظام جمهوری اسلامی در فتنه‌های یاد شده به رشته تحریر در نیاوردند و یک مورد چالش رسانه‌ای در استان در بحبوحه فتنه‌ها نداشتیم.

وی با بیان اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم گفت: هر چند هیچ انسان و هیچ رسانه بدون گرایشی وجود ندارد اما توقع این است که رسانه‌های استان به رسالت خود در انتخابات آن گونه که باید عمل کنند و محورهای مورد تاکید مقام معظم رهبری را مد نظر قرار دهند.

درخشان با تاکید بر اینکه استانی قومیتی هستیم و هیچگاه نباید ظرفیت‌های قومیتی را نادیده بگیریم یادآور شد: باید به بهترین وجه از قومیت‌ها و طوایف در انتخابات استفاده کرد چرا که معتقدیم قومیت هم یک سرمایه است.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود به اقدامات انجام شده دولت کنونی در حوزه رسانه‌ها و خبرنگاران اشاره کرد و گفت: بیمه خبرنگاری تقریباً در یک و نیم سال گذشته بیش از سه برابر گذشته شده و محدودیتی برای بیمه وجود ندارد و این کار در حال انجام است.

درخشان یادآور شد: در بحث مسکن و در طرح مسکن ملی نیز دولت اهتمام جدی برای تامین مسکن خبرنگاران دارد مکاتباتی تاکنون داشته‌ایم و این کار به صورت مجزا در دستور کار قرار دارد.

   

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.