۰ نظر
۱۸۲ بازدید

داود طلوعی مطلق

نشست بصیرتی دانستنی های قضایی دانش آموزی واحد مقاومت بسیج دبیرستان هاجر شهرستان بهمئی

نشست بصیرتی دانستنی های قضایی دانش آموزی واحد مقاومت بسیج دبیرستان هاجر شهرستان بهمئی برگزار شد.
کد خبر : 14772
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1400 - 10:14

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا سروان پاسدار جهانگیر آشنا فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی گفت:بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی نشست بصیرتی دانستنی های قضایی دانش آموزی در شهرستان بهمئی برگزار شد.
جاویدریحانی ریاست دادگستری شهرستان بهمئی در این نشست ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی و روز جوان با اشاره به اینکه نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان با همکاری آموزش و پرورش انجام می شود، بسیار جامع و از محوری‌ ترین طرح ها برای توانمندسازی و ارتقای مهارت های دانش آموزان است.

وی با اشاره به اینکه آسیب‌ های اجتماعی باید به صورت ریشه‌ ای رسیدگی شوند، اظهار کرد: توجه به نشاط اجتماعی و همچنین توانمندسازی دانش آموزان از دیگر نکات پراهمیت است که نباید از آنها غافل شد.

این مقام قضایی بیان کرد: شرایط کنونی جامعه که متاثر از ویروس کرونا و موجب تغییر رویه در نحوه آموزش دانش آموزن شده است، ایجاب می­کند ما نیز برنامه­ های خود را به روز و بهنگام با این شرایط پیش ببریم چراکه جرائم به حرکت خود ادامه می دهند و این ما هستیم که بایستی مطالب پیشگیرانه و محتوای اثرگذار خود را متناسب با شرایط به روز تولید و ارائه کنیم.

وی ادامه داد: برنامه های جایگزین ما باید به گونه ای باشد تا علاوه بر اثرگذاری برای دانش آموزان قدرت جاذبه نیز داشته باشد و به غیر از سرگرمی، حاوی نکات آموزشی نیز باشد.

دکتر ریحانی درپایان تاکید کرد: اهمیت پرداختن به سواد رسانه و کسب مهارت های ضروری در این عرصه از دیگر مواردی ست که باید به آن توجه و به دانش آموزان آموزش داده شود، به علاوه مقوله صبر و تاب آوری، اضطراب و استرس در بین دانش آموزان هم بایستی مدنظر قرار گیرد.

خبرنگار:داودطلوعی مطلق

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.