۰ نظر
۱۶۶ بازدید

نشست توجیهی با رابطین و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان بهمئی

نشست توجیهی رابطین و مدیران کانون های فرهنگی و هنری سطح شهر لیکک برگزار شد.
کد خبر : 68675
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 بهمن 1402 - 8:25

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،سید زاهد افتخاری زاده گفت: نشست توجیهی رابطین و مدیران کانون های فرهنگی و هنری سطح شهر لیکک برگزار شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و عرض خیرمقدم به همه مدعوین حاضر در جلسه کانون های فرهنگی و هنری را مهمترین رکن از ارکان مسجد دانست و بیان داشت:  هر مدیر در هرمسجد نماینده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت تحقق اهداف سازمانی و برنامه های فرهنگی و هنری مسجد متناسب با تقویم فرهنگی می باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: به پاره ای از ماموریت های محوله به مدیران کانون های فرهنگی و هنری پرداخت و گفتند که ما باید با تعامل و همکاری همدیگر در راستای تعالی اهداف فرهنگی و هنری گام برداریم.

حجت الاسلام و المسلمین ویسی نژاد مسئول امور مساجد شهرستان در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر و تشکر از زحمات رابطین و مدیران کانون های فرهنگی و هنری هرگونه تلاش را در راستای انجام برنامه های فرهنگی و هنری و جذب نوجوانان و جوانان به مسجد را از خدمات ارزنده ای دانست که هم در دنیا و هم در آخرت آثار معنوی بسیاری دارد .

وی در ادامه سخنان خود: جهت انسجام و فعالیت بیشتر کانون های سطح شهر خانم اکرم مختاری را که از مدیران کانون فرهنگی و هنری حضرت زهرای مرضیه (ع) می باشد و مدت دو سال به عنوان رابط کانون های فرهنگی و هنری شهرستان بوده به عنوان رابط امور مساجد در کانون های مساجد معرفی نمود.

در ادامه جلسه رابطین و مدیران کانون های حاضر در جلسه به بیان مشکلات و محدودیت های پیش روی فعالیت های کانون ها پرداختند که مهمترین آن ها بحث حمایت مالی جهت اجرای برنامه ها بوده است.

درپایان سید زاهد افتخاری زاده: ضمن سپاسگزاری از حضور حجت الاسلام والمسلمین ویسی نژاد مسئول امور مساجد،رابطین و مدیران کانون های فرهنگی هنری شهر لیکک از عنایت مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به جهت توجه و پیگیری امور مساجد استان و شهرستان ها تقدیرو تشکر نمودند.

 

       

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.