۰ نظر
۲۱۱ بازدید

.اصحاب رسانه وقف به مردم هستند اما خادم مسئولان نیستند و هیچ وظیفه ای در قبال خدمت دهی به مسئولان ندارند و مسئولان وظیفه دارند آنها را تکریم کنند .

جهانگیرآشنا

نشست خبری امام جمعه شهرستان بهمئی با اصحاب رسانه ظهر امروز در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

مسئولان و مدیران باید ارتباط با رسانه ها را به عنوان سکوی موفقیت و کارآمدی خودشان بدانند و تعامل خوبی با خبرنگاران داشته باشند بنده حقیقتا از بی اهمیتی بعضی مسئولان نسبت به خبرنگاران ناراحت هستم و به آنها تذکر خواهم داد.
کد خبر : 60701
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 مهر 1402 - 20:23

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا  نشست خبری امام جمعه شهرستان بهمئی با اصحاب رسانه ظهر امروز در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

امام جمعه شهرستان بهمئی در نشست ضمن خیر مقدم و تبریک هفته دفاع مقدس گفت: یکی از جلسات مهم امام جمعه دیدار و نشست با اصحاب رسانه شهرستان است خبرنگاران به جمیع جهات شایسته بهترین احترام ها هستند.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: رسالت شما به عنوان خبرنگار آگاهی بخشی به جامعه است که این کار و حرفه شما بسیار ارزشمند و یک کار جهادی است

وی ادامه داد: مسئولان باید از خبرنگاران الگو بگیرند که با همه سختی ها و موانع باز هم در حال فعالیت و بیان مطالبات مردمی هستید و این حرکت بسیار ارزشمند است.

امام جمعه شهرستان بهمئی بیان کرد: شما می توانید با قلم تان و با بیانتان به جامعه امید آفرینی کنید و پیام و خبر شما هویت شما است که این پیام شما باید با رعایت آداب اخلاقی و اخلاق مداری باشد و هدف خبرنگار گره گشایی و دستگیری است و به همه شما عزیزان تاکید می‌کنم که پیام شما باید حکیمانه باشد تا مردم پیام شما را بشنوند وبپذیرند.

وی ادامه داد: پیام و خبر شما آراسته به زیور عدالت و معنویت باشد شما هم خودتان مردم و مسئولان را قضاوت می کنید و هم با خبر و قلم خود مردم و مسئولان را به قضاوت همدیگر دعوت می کنید لذا بایستی خبر و پیام شما عدالت محور اولویت باشد .

خبر شما بایستی آراسته به زیور صداقت و راستگویی باشد حقیقتا یک چنین خبرنگاری صدای مردم است .

صلواتی بیان کرد: تریبون نماز جمعه یک رسانه است من به مشورت های شما اعتقاد دارم اگر موضوعی و مسئله ای و مطالبه ای مربوط به مردم باشد واز طرف شما به بنده اعلام شود بنده در خطبه های نماز جمعه بیان خواهم کرد این حرکت هم موجب می‌شود بهتر پیگیری شود که قطعا آمادگی دریافت مشورت ها و نظرات شما را دارم.

وی عنوان کرد: مسئولان و مدیران باید ارتباط با رسانه ها را به عنوان سکوی موفقیت و کارآمدی خودشان بدانند و تعامل خوبی با خبرنگاران داشته باشند بنده حقیقتا از بی اهمیتی بعضی مسئولان نسبت به خبرنگاران ناراحت هستم و به آنها تذکر خواهم داد.

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: یکی از رمز های موفقیت امام جمعه ارتباط و تعامل با اصحاب رسانه است ، امام جمعه حلقه‌ بین مسئولان و مردم است وقتی حرفی از طرف امام جمعه بیان می‌شود برای یک عده ای خاص نیست بلکه برای کل شهر و کل مردم است.اصحاب رسانه وقف به مردم هستند اما خادم مسئولان نیستند و هیچ وظیفه ای در قبال خدمت دهی به مسئولان ندارند و مسئولان وظیفه دارند آنها را تکریم کنند .

وی ادامه داد: امام جمعه و ستاد نماز جمعه بهمئی وابستگی به هیچ ارگان و نهاد دولتی یا حزب سیاسی و جناحی ندارد و هیچگونه مرز بندی در این شهر از طرف مجموعه ستاد و دفتر امام جمعه نخواهید دید و لذا از همه اصحاب رسانه با هر نگاه سیاسی دعوت میکنم که با مجموعه دفتر و ستاد نهایت همکاری را داشته باشند.

صلواتی در پایان گفت: با توجه به حضور وزیر محترم فرهنگ ارشاد در استان ، از مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان که فرزند این شهرستان است و از مدیران توانمند استان است درخواست میکنم با توجه به محرومیت بالای شهرستان بهمئی نگاه ویژه ای نسبت به اصحاب رسانه این شهرستان داشته باشند.

در ادامه مسئول ستاد نماز جمعه بهمئی گفت:

مسئول ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان بهمئی در این نشست ضمن خیر مقدم گفت: خبرنگاران باید همواره صداقت و امانتداری را در کار حرفه ای لحاظ کنند.

امیر حسین دهبان نژاد با بیان اینکه خبرنگاران باید پیگیر و تبیین گر مسائل اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی، ورزشی و علمی باشند، خاطرنشان کرد: صداقت، پرهیز از خبرسازی های کاذب، جداکردن متن و حاشیه از هم و تحلیل صحیح از جمله ویژگی های مهم خبرنگاری است.

وی ادامه داد: رسانه ها همواره بازوی توانمند امام جمعه و ستاد نماز جمعه هستند و حقیقتا از تلاش های شبانه روزی این عزیزان در پوشش اخبار تقدیر می نمایم.

دهبان نژاد افزود: رسانه‌ها ضمن رعایت انصاف و شفافیت در انتقال اخبار، مطالبه به حق را نیز دنبال کنند.

مسئول ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان بهمئی خبرنگاران را مطالبه گر به حق جامعه عنوان کرد و ادامه داد: رسانه ها باید علاوه بر تبیین همه جانبه خدمات نظام توسط دولت و دیگر دستگاه ها مطالبه اساسی، درست و به حق مردم از دستگاه‌ های اجرایی را خط قرمز خود بدانند.

دهبان نژاد با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند گفت: خبرنگاران دلسوز نمایندگان مردم هستند و مسئولان موظفند مطالبه به حقی که از طرف آن ها بیان می‌شود را پاسخ دهند.

وی گفت : بی مهری به خبرنگاران فهیم، جهادی و تبیین گر مردود و در حاکمیت اسلامی جایی ندارد.

وی با دعوت از همه اصحاب رسانه شهرستان بهمئی جهت همکاری بیشتر با مجموعه ستاد نمازجمعه گفت: از همه خبرنگاران خواهشمندم نهایت همکاری را با این مجموعه داشته باشند و چرا که وقتی مطلب یا مطالبه ای از سوی امام جمعه محترم از تریبون نماز جمعه بیان می شود نیاز به یک پیوست رسانه ای دارد تا شاهد به سرانجام رسیدن آن مطالبه باشیم.

گفتمان سازی مطالبات مردم رسالت بزرگی ست که خبرنگاران محترم آن را به دوش می کشند و در قبال آن مسئولند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.