داود طلوعی مطلق

نشست صمیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی با دبیران درس آمادگی دفاعی

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا   نشست صمیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی،مدیر آموزش و پرورش ،مدیرکانون بسیج فرهنگیان و فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی با دبیران درس آمادگی دفاعی برگزار شد.
کد خبر : 31696
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 اردیبهشت 1401 - 17:37

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ نشست صمیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی،مدیر آموزش و پرورش ،مدیرکانون بسیج فرهنگیان و فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی با دبیران درس آمادگی دفاعی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم غلامعلی مویدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی به دلیل دغدغه مندی در برگزاری کلاسهای درس آمادگی دفاعی در سطح مدارس به ارائه گزارشی از وضعیت دبیران درس آمادگی دفاعی پرداختند و از همکاری بسیار خوب بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموز ی با مجموعه آموزش و پرورش تقدیر و تشکر میکنیم.
سرهنگ پاسدار مهدی غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در این جلسه بابیان تبریک پیشاپیش هفته معلم و عید سعید فطر گفت: همانطور که معلمان و فرهنگیان عزیز نقش بسزایی را در دفاع از کشور در دوران جنگ تحمیلی ایفا کردند، امروز نیز می توانند به عنوان افسران جنگ نرم در جنگ فرهنگی که دشمن برای ما ایجاد کرده نقش خود را ایفا کنند.

سرهنگ غلامی نژاد افزود : دشمنان قسم خورده ما که توان نظامی را ندارند جنگ نرم و فرهنگی را برعلیه کشورمان آغاز کرده اند و تمامی امکانات رسانه ای را در این راه بکار برده اند.

وی احتیاج به حرکات عمومی، تشخیص دوست از دشمن و شناخت جنگ نرم دشمن از ضروریات بصیرت دانست و افزود: مقام معظم رهبری یکی از مهمترین پایه های تفکر بسیجی را بصیرت و روشن بینی نام میبرند و باید در این راه تمام توان و تلاش خود را بکار گیریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.