۰ نظر
۱۷۸ بازدید

داودطلوعی مطلق

نشست صمیمی مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی با کارکنان فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان کهگیلویه

فعالیت های فرهنگی و هنری ما باید در مسیر تمدن نوین اسلامی باشد و ما این مسیر را باید سریعتر و استوارتر بپیماییم و مهمترین وظیفه ما این است فرهنگ و هنری را تبلیغ ، ترویج و تبیین کنیم که در خدمت باورها ، اندیشه ها و عقاید اسلامی ملت ما باشد .
کد خبر : 50466
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردین 1402 - 10:07

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا،به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه عبدالکریم عبودی خبر از دیدار مدیرکل و معاونین با کارکنان شهرستان را داد .

رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان کهگیلویه ضمن خیرمقدم به مدیرکل وهیئت همراه به بیان مشکلات فرهنگی واداری پرداخت و همه مشکلات را درحضور مدیر کل بیان وخواستار رفع مشکلات شد.

درادامه  امین درخشان گفت :ما به عنوان سرباز فرهنگی در خط مقدم جنگ نرم و ترکیبی با دشمنان قرار داریم و این وظیفه و رسالت ما را خطیرتر می کند و اهتمامی مضاعف را می طلبد تا در حوزه فرهنگ و هنر تلاشی مجاهدانه داشته باشیم . مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود : فعالیت های فرهنگی و هنری ما باید در مسیر تمدن نوین اسلامی باشد و ما این مسیر را باید سریعتر و استوارتر بپیماییم و مهمترین وظیفه ما این است فرهنگ و هنری را تبلیغ ، ترویج و تبیین کنیم که در خدمت باورها ، اندیشه ها و عقاید اسلامی ملت ما باشد .

در ادامه جلسه ، کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه مسائل اداری ، عملکرد سالانه اداره ، کمبودها ، معضل ها ، توانمندی ها و ظرفیت های موجود را بیان کردند . پس از اقامه نماز جماعت ، کارکنان و مدیر کل ،در فضایی صمیمی افطار کردند . در پایان این نشست ، از زحمات مدیر کل با اهدا لوح و تابلو نفیس خوشنویسی تجلیل وبا اهداء لوح از کارکنان فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان کهگیلویه تقدیر بعمل آمد .

   

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.