۰ نظر
۵۹ بازدید

نشست معاون هنری و سینمایی و کمیته اجرایی المپیاد هنر با مدیران هنرستان های هنرهای زیبا و مدیران آموزشگاه های آزاد هنری دریاسوج

نشست معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کمیته اجرایی المپیاد هنر با مدیران هنرستان های هنرهای زیبا و مدیران آموزشگاه های آزاد هنری دریاسوج برگزارشد.
کد خبر : 69498
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردین 1403 - 8:47

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،نشست معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کمیته اجرایی المپیاد هنر با مدیران هنرستان های هنرهای زیبا و مدیران آموزشگاه های آزاد هنری دریاسوج برگزارشد.

عبدالصادق خاک نژاد از فراخوان نخستین المپیاد ملی آموزش هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دو بخش آموزشگاه‌های آزاد هنری و هنرستان‌های هنرهای زیبایی پسران و دختران، خبر داد.

وی بیان کرد:اولین دوره «المپیاد ملی آموزش هنر» در بخش‌های آزاد هنرهای تجسمی، نمایشی و موسیقی، سینمایی آغاز به کار کرده و هدف از این المپیاد، کشف استعدادهای هنری به ویژه در میان نوجوانان و جوانان، تشویق و آموزش کار تیمی و گروهی در رشته های هنری است.

​​در این نشست عبدالصادق خاک نژاد با تاکید بر همکاری فعال مدیران هنرستان های هنرهای زیبا و آموزشگاه های هنری به تشریح فراخوان و شیوه نامه المپیاد هنر پرداخت.

وی اهداف نخستین رقابت گروهی در حوزه آموزش هنر تبیین و مدیران مراکز آموزش هنر استان با بیان نقطه نظرات خویش مساعدت و همکاری خویش را اعلام داشتند و  وظایف مراکز آموزشی را در این فراخوان و جدیت برای تشکیل تیم های خلاق و با استعداد برای رقابتی سالم و هنرمندانه را تاکید داشتند.

خبرنگار:آسیه مجیدی مهر

  

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.