۰ نظر
۱۸۴ بازدید

داود طلوعی مطلق

نظارت و سرکشی میدانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی از پایگاه های مقاومت بسیج بخش ممبی و سرآسیاب

بسیج یک حرکت اجتماعی است که در هر جامعه ای با توجه به فرهنگ آن جامعه و به اشکال مختلفی در اثر شرایط خاص بوجود می آید . حتی در دوران صدر اسلام نیز به هنگام حمله کفار و منافقین علیه مسلمانان زمانی که فرمان تشکیل نیروی مبارز علیه آنها داده می شود مسلمانان داوطلبانه در مساجد گردهم می آمدند تا توان خود را از نظر نیروی انسانی و تجهیزات نظامی برای مقابله با دشمنان اسلام بسیج کنند
کد خبر : 52217
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اردیبهشت 1402 - 1:22

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا صبح امروز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی با پایگاه های مقاومت بسیج محلات دیدار و نظارت میدانی از وضعیت فعالیتهای آنها داشته اند.


سروان پاسدار جهانگیر آشنا معاونت بسیج مساجد ومحلات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی گفت: بسیج یک حرکت اجتماعی است که در هر جامعه ای با توجه به فرهنگ آن جامعه و به اشکال مختلفی در اثر شرایط خاص بوجود می آید . حتی در دوران صدر اسلام نیز به هنگام حمله کفار و منافقین علیه مسلمانان زمانی که فرمان تشکیل نیروی مبارز علیه آنها داده می شود مسلمانان داوطلبانه در مساجد گردهم می آمدند تا توان خود را از نظر نیروی انسانی و تجهیزات نظامی برای مقابله با دشمنان اسلام بسیج کنند .

سرهنگ پاسدار مهدی غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئیهمانطور که حضرت امام خمینی (ره) در مورد بسیج می فرمایند :
« قضیه بسیج ، همان مساله ای است که در صدر اسلام بوده است این مساله جدید نیست ، در اسلام سابقه داشته است و چون مقصد ما اسلام است ، باید هر جوانی یک نیرو باشد برای دفاع از اسلام و همه مردم و هر کسی در هر شغلی که هست مهیا باشد برای جلوگیری از کفر و هجوم بیگانگان » .

دفاع از مقدسات و ایدئولوژی اسلام ایجاب می کند که در مقابل خطراتی که آن را تهدید می کند به گونه ای منطقی و شیوه ای صحیح با آن خطر برخورد کرد . امام خمینی (ره) در مورد اهمیت و ضرورت تشکیل بسیج فرمودند : « دفاع از اسلام و کشورهای اسلامی امری است که در مواقع خطر ، تکلیف شرعی و الهی و ملی است و برتمام قشرها و گروهها واجب است »
لذا امروز پایگاه های مقاومت بسیج با برنامه های فرهنگی؛ اجتماعی؛ تربیتی باید نسبت به رسالت خود در جهت تحقق اهداف اسلام تلاش بکنند.
در این دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی با اهدا لوح سپاس و هدیه از زحمات فرماندهان محترم پایگاه بسیج تجلیل کرده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.