۰ نظر
۱۱۱ بازدید

داود طلوعی مطلق

نهاد امامت جمعه کهگیلویه مانع‌زدایی از تولید را مطالبه می‌کند

این نامگذاری تکلیف ما را مشخص کرده است که در تولید هر کس باید همت کند و همراهی داشته باشد.
کد خبر : 6257
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردین 1400 - 11:20

نهاد امامت جمعه کهگیلویه مانع‌زدایی از تولید را مطالبه می‌کند

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا به نقل از خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در دیدار فرماندار شهرستان با اشاره به نامگذاری سال به نام تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها اظهار داشت: طی دهه اخیر همه نامگذاری‌های رهبر معظم انقلاب بر محور اقتصاد بود و در پنج سال متوالی به نوعی تولید را مورد تأکید قرار دادند.

امام جمعه شهرستان کهگیلویه گفت: این نامگذاری تکلیف ما را مشخص کرده است که در تولید هر کس باید همت کند و همراهی داشته باشد.

وی با بیان اینکه فرهنگ کار در جامعه نیازمند بازبینی است، تصریح کرد: مردم به این باور برسند کار تنها به پشت میز نشینی محدود نیست و چرخ اقتصاد با تولید می‌چرخد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر اضافه کرد: در شهرستان ظرفیت‌های تولید وجود دارد اما مغفول مانده است موانع تولید می‌بایست برداشته شود و پروژه‌های اقتصادی که تولید را رونق می‌دهد مورد توجه قرار بگیرند.

وی با اشاره به اینکه کارخانه آجر تنها صنعت فعال در شهرستان است، افزود: همین کارخانه برای راه‌اندازی فاز دوم و افزایش تولید و اشتغال معطل تسهیلات مانده است و فریاد می‌زند.

وحدانی‌فر گفت: بانکها کمترین همکاری را در زمینه تولید دارند، بروکراسی اداری برای دریافت تسهیلات تولیدکننده را خسته می‌کند به رغم مصوبه شرایط ضمانت وام‌ها اما بانک‌ها در شهرستان‌ها ساز خود را می‌زنند و شرایط دست و پا گیر قرار وضع می‌کنند.

امام جمعه شهرستان کهگیلویه بیان داشت: نهاد نماز جمعه تریبون وحدت و مطالبه‌گری است اولویت اصلی نهاد امامت جمعه امسال کمک به رفع موانع تولید است همه ما باید کمک کنیم این موانع را برداریم.

وی ادامه داد: احداث سد کوهبرد که بهره‌برداری از آن ۳۵۰هکتار زمین را آبیاری می‌کند با پیشرفت بالای ۹۰ درصد هنوز تکمیل نشده است، سد سرپری نیز با اعتبارات استانی حل نمی‌شود.

وحدانی‌فر گفت: اگر این سدها احداث شود دشت‌ها و زمین‌های مستعد شهرستان زیر کشت می‌رود و مشکل زنانی که در فصل گوجه چینی کارگر دشت‌های شهرستان‌های همجوار می‌شوند برطرف می‌شود.

وی در ادامه تشریح مشکلات پروژه‌های اقتصادی شهرستان با بیان اینکه«ما ادرکنا پتروشیمی!» افزود: این پروژه با گذشت سال‌ها هنوز اندر خم تعهدات مانده است. اجرای طرح ناتمام آبرسانی به زمین‌های حومه غربی نیز بیش از یک دهه قدمت دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.