مسلم مختاری

هشدار به مردم نسبت به بارش باران و احتمال آبگرفتگی معابردرسطح شهرستان طی امروز وروزهای آینده

فرماندارشهرستان بهمئی در اطلاعیه ای، نسبت به بارش باران و احتمال آبگرفتگی معابردرسطح شهرستان طی فردا وروزهای آینده هشدار داد
کد خبر : 19014
تاریخ انتشار : جمعه 26 آذر 1400 - 7:37

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ در این اطلاعیه آمده است: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کهگیلویه وبویر درباره بارش باران، وزش باد و کاهش دما در استان در طی امشب و فردا وهمچنین روزهای آینده به مردم استان توصیه می شود از تردددرمناطق کوهستانی،ارتفاعات ، بستر و حریم رودخانه ها و مسیل ها در زمان بارندگی خودداری کنند.

هچنین دامداران و ساکنان بومی شهرستان بهمئی بالاخص بخش های ممبی وسرآسیاب یوسفی وروستاهای تابعه در هنگام وقوع رگبار و رعد و برق ، نکات ایمنی را رعایت کرده و دامهای خود را به دور از ارتفاعات، حاشیه رودخانه ها و دهانه مسیل ها و در مناطق امن نگهداری کنند.

بر اساس این اطلاعیه شهرداری شهرلیکک و دهیاران به دلیل پیش بینی وزش باد و آبگرفتگی معابر عمومی تمهیدات لازم را به عمل آورند.

احتمال آبگرفتگی معابر شهری وجود دارد و با شروع مجدد باران رانندگان نیز هنگام عبور از جاده های مواصلاتی استان به خصوص هنگام شب ، نکات ایمنی را رعایت کنند و به هشدارهای ماموران پلیس راه و راهداری توجه ویژه نمایند.

علی محمدی

فرماندار شهرستان بهمئی

 

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.