مسلم مختاری

همایش بزرگ گام دومی ها؛ با موضوع بایدها و نبایدهای چله دوم انقلاب درشهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی

همایش بزرگ گام دومی ها با حضور گسترده مردم و سخنران کشوری حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب در مصلی شهر لیکک مرکز شهرستان برگزار شد
کد خبر : 13108
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 - 1:36

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب ، رئیس قرارگاه راهبردی عمار، در جمع مردم شهرستان بهمئی و در این همایش، بیانیه گام دوم انقلاب را نقشه راه و اصلی برای رسیدن به اهداف این مسیر مهم و ارزشمند ذکر کرد و گفت : در این بیانیه ی فاخر، بزرگ و مهم، رهبر فرزانه، انقلاب بیشتر از همه قشر جوان را مورد توجه جدی و خطاب قرارداده است تا جایی که کلمه جوان ۴۲ بار در این بیانیه بکار برده شد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب ، رئیس قرارگاه راهبردی عمار، به تشریح نقش مهم، اساسی، پررنگ و تاثیرگذار جوانان در طول ۴۰ سال گذشته و عمر بابرکت انقلاب اسلامی پرداخت و با بیان اینکه باید از این موضوع حیاتی، به بهترین نحو بهره برد افزود: جوانان جمهوری اسلامی ایران در جریان شکل‌گیری انقلاب اسلامی ، و دوران هشت سال دفاع مقدس و سایر عرصه‌های مختلف انقلاب نقش خود را به بهترین نحو انجام داده اند ، اما رسالت جوانان در گام دوم انقلاب سنگین‌تر از گذشته است و در این زمینه نباید سهل انگاری کرد.

وی افزود: در بیانیه گام دوم، توجه جدی به گسترش و ترویج اخلاق و معنویت ، پژوهش و فناوری و سایر عرصه‌های علمی ، سیاسی ، اقتصادی و نظامی باید سرلوحه کار جوانان باشد ادامه داد: این اتفاق مهم با همکاری بزرگان و پیشگام بودن جوانان به خوبی میسر خواهد شد.

امام جمعه شهر لیکک در این مراسم ، با تقدیر از حضور گسترده مردم و استقبال جوانان از این همایش، گفت : انتظار می رود با نقش‌آفرینی جوانان و الهام‌گیری قشر جوان و فرهیخته از مکتب سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی ، پرچم انقلاب اسلامی بدست رهبر فرزانه انقلاب به منجی عالم بشیریت تحویل داده شود که این بیانیه در راستای همین اهداف مهم هست.

حجت الاسلام والمسلمین افروغی، با اشاره به اینکه روح بیانیه گام دوم بدون ولایت قابل تحقق نیست گفت: بازشدن دروازه های تمدن بشری به روی اسلام ناب هم یکی دیگر از اهداف این بیانیه است تا جایی که تا دورترین مناطق جهان گسترش یافته است.

وی با اشاره به اینکه، در طول جمهوری اسلامی ایران مرزهای فرهنگی، امنیتی، سیاسی و دیگر حوزه ها، هیچ وقت کشور ما به این اندازه پیشرفت و توسعه نداشته است گفت : ما در خیلی از زمانها در مرز دانش در حال حرکت هستیم و این موارد برگرفته از دستورات ولی امروز مسلمین جهان است.

امام جمعه شهر لیکک، با اشاره به اینکه برخلاف خیلی از تبلیغات، جذابیت ایران اسلامی در تمام دنیا به طرز شگفت انگیزی وجود دارد گفت : نمونه آن اربعین حسینی، به عنوان بزرگترین کنگره بین المللی است.

وی همچنین گفت : لحظه شهادت حاج قاسم سلیمانی ، شور و شعور و موج جهانی را ایجاد کرد که جهان را خیره و شگفت زده کرد.

جلال دانش ، هم در این همایش با اشاره به اجرای مطلوب این برنامه و با تقدیر و تشکر از زحمات دست اندرکاران و حضور گسترده مردم بویژه جوانان، از حضورحجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب ، رئیس قرارگاه راهبردی عمار تقدیر کرد و گفت : هدف از برگزاری این همایش تسریع در عمل و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب است تا بتوان با حضور قشرهای مختلف به اهداف مهم و راهبردهای اساسی آن در راستای کمک به نظام و انقلاب گام برداشت.

گفتنی است در این مراسم برنامه هایی از قبیل اجرای قطعه هایی حماسی، توسط خواننده محلی صورت گرفت.

مسلم مختاری

خبرنگار و نماینده صداوسیما

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.