داود طلوعی مطلق

هیئت‌داوران سی و دومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

هیئت‌داوران سی و دومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد با حکم محمدعلی پیرسبزی دبیر و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان معرفی شدند.
کد خبر : 3554
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آذر 1399 - 16:22

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا: محمدعلی پیرسبزی گفت:هیئت‌داوران سی و دومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی  ودبیرجشنواره تئاتراستان کهگیلویه وبویراحمدگفت:طی احکامی جداگانه، امیرحسین نوروزی، محمدحسن شریعتی و رضا گشتاسب را  به‌عنوان هیئت‌داوران  سی و دومین جشنواره تئاتر استان معرفی شدند.

وی گفت:امیرحسین نوروزی دانش‌آموخته تئاتر با گرایش کارشناسی بازیگری دانشگاه تهران و کارشناس ارشد ادبیات نمایشی کارگردان، نمایشنامه‌نویس و بازیگر ،محمدحسن شریعتی دانش‌آموخته کارشناسی طراحی صحنه دانشگاه تهران و ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه تربیت مدرس ،طراحی صحنه و نور ،نمایشنامه نویس و کارگردان و رضا گشتاسب دانش‌آموخته تئاتر با گرایش کارشناس ارشد ادبیات نمایشی ،کارگردان، نمایشنامه‌نویس، داستان نویس و مدرس تئاتر است که برای داوری این جشنواره انتخاب شده اند.

سی‌ودومین جشنواره استانی تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، ۲۵ تا ۲۷ آذرماه جاری به صورت غیرمتمرکز و پوشش آنلاین به آدرس @th.kb.98 و  @rezarafiei.suqدر شهرستانهای یاسوج، سی سخت، گچساران و دهدشت با دبیری محمدعلی پیرسبزی برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.