۰ نظر
۱۳۲ بازدید

واژگونی خودروی زائران حرم بی بی حکیمه(س) گچساران ۲ کشته و ۱۲ مصدوم داشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: واژگونی یک دستگاه ون حامل زائران حرم بی بی حکیمه(س) در مسیر گچساران- به این بقعه متبرکه ۲ نفر کشته و ۱۲ نفر مصدوم برجا گذاشت.
کد خبر : 65572
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1402 - 13:39

 

واژگونی خودروی زائران حرم بی بی حکیمه(س) گچساران ۲ کشته و ۱۲ مصدوم داشت

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا به نقل از ایرنا،کاظم فلاحی دوست روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک دستگاه خودوی ون زائرانی که از استان اصفهان به زیارت مرقد بی بی حکیمه ( خواهر امام رضا ع ) به استان کهگیلویه و بویراحمد مشرف شده بودند در مسیر گچساران – بی بی حکیمه دچار سانحه شد.

وی بیان کرد: این حادثه ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح امروز رخ داد.

فلاحی دوست اظهار کرد: نیروهای امدادی از اورژانس، هلال احمر و نفت حوزه گچساران با تجهیزات لازم درمانی و همچنین پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: کار انتقال مصدومان به مراکز درمان به وسیله یک دستگاه آمبولانس از شهرستان دیلم و چهار دستگاه آمبولانس از شرکت نفت گچساران و پایگاه بین جاده ای بی بی حکیمه گچساران انجام شد.

فلاحی دوست ادامه داد: در این حادثه ۲زن بر اثر جراحات زیاد در دم جان باختند و ۱۲ سرنشین دیگر به بیمارستان های شهرستان گچساران انتقال داده شدند.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه محور بی بی حکیمه کوهستانی و دارای پیج‌های خطرناک است، رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را کامل رعایت کنند.

بارگاه بی بی حکیمه (س) خواهر امام رضا (ع)، در ۸۰ کیلومتری جنوب دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.