۰ نظر
۲۲۵ بازدید

امام جمعه دهدشت در دیدار با فرماندار جدید بهمئی ؛

وحدت و همدلی برای خدمت به مردم این شهرستان و شکوفایی ظرفیت‌های مختلف ضروری است

با انسجام، وحدت و خستگی ناپذیری، موفقیت دور از دسترس نیست و این شهرستان ،بزرگان با تجربه و جوانان خستگی ناپذیر بسیاری دارد
کد خبر : 18548
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 - 0:18

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ، امام جمعه شهر دهدشت در دیدار با فرماندار جدید شهرستان بهمئی ، با تبریک انتخاب ایشان در این سمت مهم و آرزوی توفیق روزافزون برای خدمت رسانی به مردم این دیار گفت : در برهه کنونی باید با برنامه ریزی منسجم ، دقیق و با سرعت بخشی بیشتر اُمورات را پیشبرد تا بتوانیم در حوزه های گوناگونِ علمی ، فرهنگی ، اقتصادی و زیربنایی رشد محسوس و فوق العاده ای داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین وحدانی نیا ، خدمت صادقانه و بی منت به مردم این دیار را وظیفه ای سنگین برای مدیران ذکر کرد و ابراز اُمیدواری کرد که با توانایی های مختلفی که در فرماندار جدید وجود دارد بتوان بر مشکلات فائق آمد و راه خدمت رسانی را هموار کرد و سرعت بخشید.

وی با بیان اینکه ، با انسجام، وحدت و خستگی ناپذیری، موفقیت دور از دسترس نیست و این شهرستان بزرگان با تجربه و جوانان خستگی ناپذیر بسیاری دارد گفت : شایسته است در این شرایط مردم شهرستان بهمئی با همکاری شبانه روزی در راستای توسعه شهرستان گام بردارند.

فرماندار جدید شهرستان بهمئی هم ابراز اُمیدواری کرد که با برنامه ریزی دقیق و منسجم و استفاده از توانمند ترین نیروها و ظرفیت ها ، نقاط ضعف را برطرف کنیم و درصدد خدمت حداکثری به مردم اقدام کنیم.

علی محمدی استفاده از توانایی های بزرگان ، نخبگان ، ریش سفیدان و متنفذین شهرستان را ضروری دانست و گفت : برای گذر از مشکلات گوناگون ، همفکری و همکاری همه مردم و مسئولان ضروری است.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما
داود طلوعی مطلق : پایگاه خبری عصر آشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.