داود طلوعی مطلق

ویژه برنامه احلی من العسل در شهرستان بهمئی برگزار شد

به همت بسیج دانش آموزی ، اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی ویژه برنامه احلی من العسل درشهرستان بهمئی برگزارشد.
کد خبر : 680
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 شهریور 1399 - 11:56

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، جهانگیرآشناگفت: به همت بسیج دانش آموزی ، اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی ویژه برنامه احلی من العسل درشهرستان بهمئی برگزارشد.

سروان پاسدار جهانگیر آشنا فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی  گفت: برنامه  «احلی من العسل» به یاد شهید نوجوان کربلا حضرت قاسم بن الحسن (ع) همه ساله همزمان با ششمین روز از محرم الحرام با حضور پرشور نوجوانان با هدف ترویج فرهنگ حسینی بین نوجوانان برگزار می‌شود.

آشنا گفت:این برنامه به همت بسیج دانش آموزی ، اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی ویژه برنامه احلی من العسل با حضور جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان،مسئول سازمان تبلیغات اسلامی، مسئول دفتر امام جمعه و دانش آموزان در گلزار شهدای گمنام شهرستان بهمئی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی طیب سخنران این برنامه گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش انتقال پیام عاشورا و شهدای دشت کربلا به نسل نوجوان جامعه است.

حجت الاسلام  طیب بیان داشته اند : «احلی من العسل» اهداف دیگری هم دارد الگوسازی برای نسل‌های نوجوان و جوان جامعه از سیره و زندگی ائمه معصومین (ع) از دیگر اهداف برگزاری این همایش است که سخنرانی، مداحی نوجوانان و… از جمله برنامه‌های این مراسم است.

وی تصریح کرد: «احلی من العسل» برگرفته از کلام شهید نوجوان در پاسخ به امام حسین‌(ع) و بیان نظر ایشان درباره شهادت در راه خدا است و این همایش هرساله با حضور پرشور نوجوانان  پسر در ششمین روز از ماه محرم به منظور اعتلای هرچه بیشتر فرهنگ عاشورا و آشنایی نسل نوجوان و جوان جامعه با فلسفه و پیام قیام عاشورا و امام حسین(ع) برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.