۰ نظر
۱۲۵ بازدید

مسلم مختاری

ویژه برنامه جشن ۴۴سالگی انقلاب اسلامی ایران در دبیرستان شهدای فرهنگی شهرستان بهمئی

جنگ‌های ترکیبی از معمول‌ترین و پیچیده‌ترین انواع منازعات در عرصه بین‌المللی هستند که این روزها از سوی بازیگران دولتی و غیردولتی به کارگرفته می‌شود
کد خبر : 47421
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1401 - 23:06

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا سروان پاسدار جهانگیر آشنا مسئول کانون بسیج فرهنگیان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در بین دانش آموزان دبیرستان شهدای فرهنگی ضمن عرض تبریک ۴۴سالگی انقلاب اسلامی ایران به تلاش دشمن در عرصه جنگ شناختی اشاره کرده‌اند.


جهانگیر آشنا با بیان اینکه مفهوم جنگ با پیچیده‌ترشدن شرایط اجتماعی و ابزارهای ارتباطی به‌تدریج دچار تحولات بسیار زیادی شده است. شناخت و تبیین این موضوع برای جوامع مختلف از اهمیت زیادی برخوردار است. جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری موثر و جریان‌ساز در منطقه خاورمیانه و در عرصه بین‌المللی، همواره از ناحیه آمریکا و هم‌پیمانان آن در معرض انبوهی از تهدیدها قرار دارد؛ تهدیدهای چندوجهی که در چارچوب جنگ‌های هیبریدی یا جنگ‌های ترکیبی می‌گنجد.

جنگ‌های ترکیبی از معمول‌ترین و پیچیده‌ترین انواع منازعات در عرصه بین‌المللی هستند که این روزها از سوی بازیگران دولتی و غیردولتی به کارگرفته می‌شود. جمهوری اسلامی ایران سال‌هاست به دلیل نوع کنشگری خود در عرصه سیاست بین‌الملل، هدف جنگ‌های ترکیبی دشمنانش قرار گرفته است؛ جنگ‌هایی که رهبر معظم انقلاب هم بارها بر لزوم آمادگی، تدبیراندیشی و هماوردی در برابر آن تاکید کرده‌اند.

رهبر معظم انقلاب در ۱۹ بهمن ۱۴۰۰، در سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با امام خمینی(ره) در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش تصریح کردند: «امروز مقابله با تهاجم دشمن برای تحریف واقعیت‌ها، دستاوردها، پیشرفت‌ها و اقدامات حماسه‌آمیز نظام اسلامی نیازمند یک حرکت دفاعی و تهاجم ترکیبی با محوریت فریضه فوری و قطعی جهاد تبیین است.»

در پایان این برنامه از طرف معاونت پرورشی و بسیج فرهنگیان شهرستان بهمئی از ۲۰نفر از دانش آموزان دبیرستان تجلیل شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.