۰ نظر
۱۳۷ بازدید

آسیه مجیدی مهر

ویژه برنامه دانش آموزی حماسه ۹دی دبستان حجاب شهرستان بهمئی 

هتک حرمت به عاشورا و عزاداران حسینی، مردم ایران را نگران کرد و ۹ دی ماه واکنش به این حرکت و اعلام حمایت از ولایت و شخص مقام رهبری بوده است
کد خبر : 66807
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 دی 1402 - 20:35

نشست صمیمی مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهرستان بهمئی با دانش آموزان دبستان حجاب برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا سروان پاسدار جهانگیر آشنا مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهرستان بهمئی گفت:آشنا شدن دانش آموزان با حوادث تاریخی یکی از نیازمندی های است که برای نسل دانش آموزی ضروری و لازم هست. اززمینه‌های اصلی شکل‌گیری حماسه ۹ دی می‌توان به هتک حرمت ماه محرم و روز عاشورا اشاره کرد که باعث جریحه‌دار شدن احساسات مذهبی مردم ایران شد. اوج حرکت این افراد در روز عاشورا گویای این بود که آن‌ها معتقد به ارزش‌ها و مظاهر اسلامی از جمله امام حسین (علیه‌السّلام) و عاشورا نبودند و به همین دلیل روز عزای حسین (علیه‌السّلام) را به جشن تبدیل کردند و به صفوف نماز عزاداران و افرادی که بر حسب ظاهر چهره حزب اللّهی داشتند، حمله کردند و شعار‌هایی دادند که نشانگر مبارزه اساسی با نظام اسلامی و اصل ولایت بود و همین مردم را به صحنه کشاند.

این هتک حرمت به عاشورا و عزاداران حسینی، مردم ایران را نگران کرد و ۹ دی ماه واکنش به این حرکت و اعلام حمایت از ولایت و شخص مقام رهبری بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.